Odpowiedz na ten temat

Ile można wytrzymac bez seksu lub masturbacji i czy to prawda

  • shamanka 2015.12.21 [22:23]
    Zanim zaczełam uprawiac seks, nie zastanawiałam sie nad tym usmiech.gif Lecz odkąd jestem aktywna seksualnie (6 lat), nie miałam przerwy dłuższej niż 2 tygodnie i nie wyobrazam sobie zycia bez seksu
  • gość 2015.12.21 [23:24]
    Uprawiam seks raz w tygodniu tylko z prostytutka. Nigdy nie bylem w zwiazku. Seks zaczalem uprawiac majac 25 lat. Prostytutce mojej stalej i jedynej partnerce daje sporo prezentow w sumie jakby byla moja dziewczyzna.
  • Hashima 2015.12.22 [13:22]
    facet bez seksu wytrzyma do dwóch dni.
    kobiecie seks w ogóle nie jest potrzebny.
  • gość 2016.01.27 [22:35]
    Kto powiedział, że kobiecie w ogóle nie jest seks potrzebny, nie jest kobietą. Mężczyźni, którzy tak uważają zapewne mają takie kobiety w domu, które ciągle boli głowa.
    Dwa tygodnie bez seksu i masturbacji i po ścianach zaczynam chodzić.
    Kobieta 31 lat oczko.gif
  • gość 2016.01.27 [22:57]
    wali ten kto zyje w stresie, albo nie ma, laska zwykle nie żyje w stresie i ma, a i tak waliusmiech.gif
  • gość 2016.01.27 [23:18]
    Uwielbiam seks i nie widzę powodu aby z niego rezygnować,przyznam że różnie czasem bywa niekiedy przerwy bez seksu są dość długie(brak partnera) i wtedy po prostu masturbuję się,nie widzę powodu dla którego miałabym zrezygnować z orgazmu.
  • gość 2016.05.30 [21:47]
    Ja jestem mężczyzną 30 lat nigdy nie uprawiałem seksu i już chyba nie będę a od ponad 10 lat się nie masturbuje kiedyś przysięgłem sobie że następny raz to zrobię z dziewczyną i tak zostało
    Dodam że wcześniej byłem uzależniony od masturbacji przez co miałem duże problemy psycho fizyczne nikomu tego nie życzę
  • Alisssa 2016.05.30 [21:53]
    Jestem kobieta. Dochodze max 8x dziennie. Mam wtedy wymeczona. Ale zadowolona.
    Zazwyczaj 1, 2 lub 3 razy dziennie.
  • Jacek87 2017.08.13 [00:36]
    Ja uwielbiam masturbację i nie wyobrażam sobie dnia bez niej. Chyba jestem uzależniony, ale to uczucie jest cudowne.
  • gość 2017.08.13 [00:56]
    10 lat bez seksu i 7 miesięcy bez masturbacji. Masturbacja to nałóg.
  • gość 2017.11.15 [12:50]
    ja juz wytrzymalem 7 tygodni ,ale jaja juz bola. max to 12 tygodni 3 miechy.
  • gość 2017.11.15 [17:42]
    Dzięki Bogu można ży ć bez tego serduszko.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...