Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Żonaty się spoufala ze mną, czuje że już zostały przekroczone granice

Polecane posty

Gość gość

a ja młoda, naiwna, nie mam doświadczenia z facetami nie wiem co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
powiedz mu że za dużo sobie pozwala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Postaw sprawe jasno i powiedz, ze poskarzysz sie zonie, ze cie napastuje. I ze sobie nie zyczysz spoufalania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam bardzo słaby charakter, nawet jak ktoś mnie krzywdzi to ja jeszcze za to przepraszam :( nie umiem się komu przeciwstawić. Niby nie jest jakiś nachalny, wiele robi w żartach ale żarty też wiele potrafią powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Skoro masz taki gowniany charakter to wypnij dope temu żonatemu a jak skończy to jeszcze mu zapłać z 1000 zł. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziękuję za radę, lubisz kopać leżącego? :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A po ile macie lat? Podoba ci sie? Moze tylko tak żartuje .A jak mu sie układa z żona? Dzieci ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pracujecie razem? Rozmawiacie czy smsy? Faceci lubią flirtować ale chleb jedzą w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A jak dokładnie przekracza te granice? Napastuje Cię? Bo jeśli to tylko żarty i propozycje to nie widzę problemu i jeśli tego nie chcesz unikać go/ dosadnie mu powiedzieć, ze sobie tego nie życzysz , albo masz kogoś innego/ zerwać kontakt No chyba, że Ci się podoba to inna sytuacja

Udostępnij ten post