Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość maaaaja

jaka kołdra lepsza - puchowa czy syntetyczna??

Polecane posty

Gość maaaaja

napisałam na forum o zakupach, ale tam chyba się nie znają ... jestem początkującą panią domu ;) i nie wiem jaką kołdrę na zimę lepiej kupić: syntetyczną czy z puchu kaczego?? i druga część pytania: czy macie jakieś złe/dobre doświadczenia z kołdrami i pościelą z ikea??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maaaaja
czyli,ze nikt nie wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość polecam koldre z puchu
z Jyska, upralam w pralce- bdb, wiec jest higieniczna, a przy tym grzeje i czlowiek sie nie poci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abbhb hb
puch uczula,wiec nie nadaje sie dla alergikow a poza tym pierwszy raz słysze aby puch prac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vasnnd
zasada jest prostsza - rzeczy sa tym lepsze, im sa drozsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jest wiele wyjatkow
NIe zawsze droższe znaczy lepsze i na odwrot,to co tanie nie zawsze jest złe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uczulaja ale jesli nie
pierzesz , bo wtedy rozwija sie roztocze, na tej z Jysku ( kacze pierze, w promocji czesto, takie niebieskie) po 50 zl bylo napisana prac - upralam, rewelacja, nic sie nie zmienila, jest czysciutka i pachnaca. latwo wyschla - fakt ze suszylam w lecie na sloncu, ale w domu przy klaoryferach chyba tezmzreszta sprobuje,mzna wirowac Tak samo mozna prac poduszki z pierza,tylko patrz na metki , ja kupuje takie czesto piore, w syntetyku sie pocę i czesto w peaniu sie zbija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach