Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Meble chłodnicze

Polecane posty

Gość gość

Hej dziewczyny, nie wiem czy dobrą kategorię wybrałam.... Ale potrzebuję porady co do mebli chłodniczych. Otwieram nieduzy sklep, ale potrzebuje do niego lady chłodniczej. Polecicie jakąś dobrą firme? Słyszałam o firmie bolarus, ale jestem zielona, może ktoś ma coś od nich i mi podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A znacie może www.dtsserwis.pl/ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kalalalala
Ja polecam Bolarus S.A. Też prowadzę sklep, mięsny i mamy lady właśnie bolarusa. Nie ma z nimi zupełnie żadnych problemów więc oceniam ****ardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WOJTEKKK7
Kupiłem do swojego sklepu dwie lady, bardzo dobre jakościowo i wyglądają fajnie, a do tego są łatwe do umycia. POLECAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Natalia Sobolewska
Bolarus S.A. to bardzo solidna firma. Robi porządny sprzęt a nie takie badziewie które idzie na masówke. Ich urządzenia chłodnicze potrafią działaś i 20 lat bez żadnej awarii. Wiem, bo jest w pewnym sensie z branży. Jeśli chcesz postawić na dobrą jakość to Bolarus jest świetnym wyborem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ANiulkkka
ja potwierdzam bolarus bardzo dobry sprzet chlodniczy robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bolarus, mają dobre meble chłodnicze i witrynki na słodycze jesli prowadzisz cukiernie lub piekarnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja niedawno zakupiłem lodówki chłodnicze z firmy Bolarus, co mogę bardziej wam powiedzieć to że dobra jakoś i sie nie psują tak szybko.