Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

dobry weterynarz warszawa

Polecane posty

Gość gość

Hej, szukam dobrego weterynarza w Warszawie. Byłam juz ze swoim pieskiem dotychczas u dwóch, ale tak średnio jestem zadowolona z udzielonych mi porad. Wolałabym kogoś bardziej kompetentnego na tyle, że w razie kolejnych problemów zdrowotnych będę mogła regularnie leczyć tam swojego psa. Lokalizacja kliniki nie ma większego znaczenia :) z góry dzieki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madzixx12
a co konkretnie dolega twojemu zwierzakowi? może będzie prościej doradzić weterynarza, który na przyklad specjalizuje sie w leczeniu danego schorzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość helka_p
W Warszawie jest dobra klinika na Grochowie- vet4pet, czynna całą dobę. Podjedź z pieskiem i na pewno ci pomogą. Moja koleżanka też była w podbramkowej sytuacji ze swoim zwierzakiem, bo każdy weterynarz rozkładał ręce i odsyłal z kwitkiem :( dopiero w vet4pet profesjonalnie zajeli sie pieskiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rosalinda65
A ja polecę Wetmedic. Przyjmuje tam doktor Leżański który jest wg mnie najlepszym weterynarzem i ortopedą w Warszawie :) Zaczęłam do niego chodzić regularnie po tym jak idealnie poskładał łapkę mojej suni po wypadku :) W dodatku Misia się go nie boi i nie ucieka już spod drzwi :) Teraz chodzimy tam do szczepienia i na wizyty kontrolne :) Cała ekipa tej lecznicy jest wspaniała i bardzo pomocna, będziesz zadowolona :) Tutaj https://www.wetmedic.pl/ jest dokładny adres i dane kontaktowe bo najlepiej wcześniej zapisać się na wizytę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość