Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Po gimnazjum

Gdzie do szkoły dla dorosłych po gimanzjum?

Polecane posty

Gość Po gimnazjum

Witam. Jestem zainteresowany szkołą dla dorosłych ale ukończyłem tylko gimnazjum. W Bdg jest kilka szkół do wyboru. Znalazłem szkołę w samym centrum NOVA CE. Czy może ktoś polecić jakiś kierunek? Jest ich dużo, nie wiem na który się zdecydować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja uważam, że super wybór. Jestem w NOVA na Techniku usług fryzjerskich i jestem po zawodówce więc właściwie po gimnazjum! Fajna obsługa! Czekam na wiadomości. Od października rusza kierunek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja skonczylem tylko gimnazjum :/ I stwierdzilem ze pojde na technika zywienia i uslug gastronimicznych czy jakos tak do NOVA wlasnie i jestem mega zadowolony wiec polecam :D i nauczyciele spoko tylko pilnuja frekwencji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak do szkoły dla dorosłych w Bydgoszczy to tylko NOVA! Bylam raz zapisana do innej szkoly (nazwy nie wspomne) i bylam mega niezadowolona... Polecam Technika uslug kosm :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mozna zrobic fajne kursy w Plus Edukacja we Wrocławiu. dużo wybór, dużo za darmo, zajęcia są prowadzone przez dobrze dobraną kadrę pedagogiczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak masz tylko gimnazjum to najlepiej zrob liceum dla doroslych w NOVA CE :) a jak wiesz ze dasz rade to zrob kurs eksternistyczny czy jakos tak - to trwa rok no ale trzeba sie spiac. Polecam bo nauczyciele mega w porzadku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość