Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bronita

tanie rzeczy do firmy

Polecane posty

Gość bronita

Witam, zakładam właśnie firmę i wiele rzeczy muszę robić po kosztach, bo niestety nie stać mnie na wszystko, na co mam ochotę. Wiecie może gdzie znaleźć tanie rzeczy na start? jakaś tania drukarnia, usługi graficzne, żebym mogła zrobić ulotki itp.? Przyda mi się też strona internetowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli chodzi o drukarnie w Poznaniu to od pewnego czasu współpracuje z drukarnią UNI-DRUK, siedzibę mają co prawda w Luboniu choć to akurat jest dużym plusem pod względem dojazdu, bo znajdują się przy samym wylocie z miasta. Do tego miła i profesjonalna obsługa oraz terminowa realizacja zleceń, zachęcam do zapoznania się z ofertą www.uni-druk.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
roznego rodzaju papeterie z nadrukami, kalendrze i gadzety zamawialam do naszej firmy w http://www.montery.pl/uslugi wczesniej u nich bylam wiec wiedzialam ze sa spoko/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zośkaI
jesli chodzi o drukarnie i takie rzeczy typu ulotki to sklep reklamowy sprawdź, czesto maja jakas promocje to moze akurat Ci podpasuje, jak chcesz taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość metonnn
mi się udało taniej. mieli rabat na ulotki i wizytówki akurat a to chciałem zamówić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja współpracuje z agencją reklamową o nazwie VIZION STUDIO. Mają szeroki wybór gadżetów reklamowych, więc myślę że i Wy znaleźlibyście coś odpowiedniego dla Waszej firmy. Powiedzcie proszę (jeśli korzystacie z innych agencji) ile płacicie za poszczególne gadżety?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monikapapa
drukarnie to taniej możesz znaleźć, ale na stronie www to bym nie oszczedzala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ulotki zawsze drukuję w http://www.elfax.pl/, wiec mogę polecić. Terminowi, zawsze na czas, dobre nasycenie kolorów i nie zdzierają pieniędzy z klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dzięki współpracy z dobrą drukarnią można dużo zyskać, jeżeli chodzi o Łódź to mogę polecić http://www.druk.lodz.pl/ wykorzystują nowe technologię, wydruki są naprawdę porządnej jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość futurka
też bym sprawdziła ten sklep reklamowy, swiadczą też usługi projektowe to ci wyjdzie taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja zaopatruję się hurtowo w materiały do firmy od http://www.biuroklub.pl/. Zawsze kupuję więcej, bo materiałów biurowych nigdy za dużo. Bardzo szybko przecież się zużywaja i zawsze jest ich za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Serdecznie zapraszam na www.toneryotwock.pl ! Jesteśmy specjalistycznym dostawcą, zaopatrującym przedsiębiorstwa w materiały do urządzeń biurowych. W zakres naszych usług wchodzi również regeneracja tonerów, polegająca na starannym odnowieniu kaset czy kartridży. Dzięki temu oferowane przez nas tonery HP, jak i do drukarek innych marek mogą być znacznie tańsze. Na tusze HP, jak również wszystkie inne nasze produkty udzielamy pełnej gwarancji. Na życzenie sprowadzimy również dla Państwa wybrane produkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Możesz skontaktować się z www.hicopy.gdansk.pl/ którzy sprzedają sprzęt do biur typu drukarki, niszczarki, faxy, tonery i również doradzają jakie sprzęt może być najlepszy do typu biura i usług

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tak po kosztach rozkręcać firmę... można zmarnować potencjał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Warto inwestować w dobrą reklamę. Uloitki, wizytówki, foldery, broszury mozna wydrukować hurtowo w dużych iloścciach, np. w drukarni http://formatdruk.eu/ i dodawać do zamówień, rozdawać albo zostawić w urzędach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z tanich akcesoriów biurowych moim zdaniem warto zadbać o taśmę klejącą. Mając firmę wysyłkową idzie jej naprawdę wiele http://www.totalmarket.pl/ ale ufam, że w mniejszych firmach też znajdzie się ktoś kto będzie jej potrzebował. Solidny materiał i dobra cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
może postaraj się o jakieś dofinansowanie na start? fakt, nie trzeba kupować nie wiadomo jakich ilości czy jakoś drogo, ale na wszystkim nie można oszczędzać, tym bardziej na początku działalności..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ToneryOtwock
Jeśli szukacie dobrych, tanich i bezpiecznych zamienników tonerów i tuszy, które dają wysoką jakość druku zapraszam do naszego sklepu http://www.toneryotwock.pl/. Prowadzimy sprzedaż materiałów eksploatacyjnych uznanych producentów, które są bezpieczne dla drukarki, druku, a przede wszystkim dla użytkownika i środowiska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tam wyżej ktoś dobrze napisał.. w ramach dofinansowania można pokryć wydatki na te wszystkie rzeczy do firmy, jak sie zorientujesz w tych sklepach reklamowych to pewnie w kazdym przygotuja Ci ciekawą ofertę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dokładnie. mozna czasem znalexc ciekawe oferty dla nowych firm to wtedy bedzie taniej na pewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artykuły biurowe, tusze, tonery...bardzo dobre nie brudzące i bardzo wydajne zamienniki do drukarek znajdziesz tutaj http://www.profibiuro.pl/index.php na pewno zaoszczędzisz dużo...ja kupuje u nich już od dawna i na prawdę się opłaci...inaczej na oryginalny tusz do mojej drukarki wydała bym majątek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My oszczędzanym na drukowaniu. Tonery i tusze kupujemy tylko zamienniki i wychodzi nawet z 1000 zł mniej w miesiącu. Zawsze bierzemy ze strony toneryotwock.pl Nigdy nie było problemu z materiałami od nich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Albo jest tanie albo jest dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Od nich www.arso.pl możesz wydzierżawić niedrogo porządną kserokopiarkę albo inne urządzenia biurowe. Ja tak zrobiłam i nie żałuję, sporo zaoszczędziłam nie kupując, a dzierżawiąc właśnie sprzęt solidny i wygodny w użytkowaniu. Koszt dzierżawy obejmuje całkowity serwis i materiały eksploatacyjne, serwisowe… Ale mają też bogatą ofertę sprzedaży najróżniejszych urządzeń biurowych. Przejrzyj sobie, może na coś się zdecydujesz, tym bardziej, że mają konkurencyjne ceny. Powodzenia w rozkręcaniu własnej firmy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ze swojej strony mogę polecic ci firme http://wojtplast.pl/, znajdziesz tam etui na długopisy oraz pudełka na wizytówki, takie rzeczy bardzo przydaja się w biurze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
sprawdź ofertę firmy http://www.swisspol.com.pl/. Oni oferują duży wybór drukarek, kserokopiarek idealnych do każdej firmy i biura. Dodatkowo firma oferuje serwis maszyn i urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak zaopatruje firme w sklepie http://wojan.waw.pl/, mają bardzo dobre rzeczy i niewygórowane ceny. chociaz wiadomo ze się taniej kupi, ale z drugiej strony trzeba sie zastanowić co wyjdzie taniej, czy jakis szit czy cos lepszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×