Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość qqqqqqqqqqqqqqqqq

Boli mnie gdy facet we mnie wchodzi

Polecane posty

Gość qqqqqqqqqqqqqqqqq

tzn. boli na samym poczatku, nauczyłam sie układac tak by był to ,,tylko,, większy dyskomfort...ale jednak problem istnieje poza tym mam sucha pochwe stosujemy żel ky lekarz ginekolog powiedział mi ze jestem dosyć wąska....czy coś da sie zmienić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamcia21
ja tez jestem waska i tez mi to lekarz powiedzial, i rowniez stosuje zel ky. i swietnie mi z nim, naprawde nigdy wczesniej sie tak fajnie nie kochalam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość qqqqqqqqqqqqqqqqq
ja bez tego żelu to bym chyba umarła:-( ale mimo niego to nie czuje sie komfortowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to nie zależy
tylko od Ciebie.Widocznie facet nie potrafi Cie zaspokoić właściwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aiksa
Mnie też boli, ale chwila bólu i pół godziny przyjemności, to zapominam o tym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość norka ze dworka
a duzy ten facet ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedyne co moge powiedziec, to to ze na poczatku tez czulam bol, ale tylko przy tzw pierwszym pchnieciu pytalam sie lekarza dlaczego i powiedzial, ze miesien sie musi naciagnac i po jakims czasie nie czulam juz tego bolu to nwet nie bol, tylko taki opor przy tym pierwszym ruchu pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale jajaaaaaa
A może facet ma niesamowicie wielkie przyrodzenie, że każdą by bolało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość qqqqqqqqqqqqqqqqq