Odpowiedz na ten temat

guz tarczycy

  • gość 2017.05.22 [21:49]
    Witam, jestem po badaniu usg tarczycym wyszło mi 7mm guzek w cieni hipoechogenny lity z unaczynnieniem, dostałam skierowanie na biopsje to dr Kubickiego- szalenie się boję
  • Zobacz także:

  • Maria60 2017.05.23 [11:05]
    gościu głowa do góry będzie dobrze nie martw się za wczasu
  • Stasia0325 2017.05.23 [19:36]
    Witajcie, u męża jutro godzina zero! Ląduje na oddziale. Czekania było dziewięć miesięcy czyli ciąża dobiega końca......zabieg planowany w czwartek. Potem oczekiwanie na hispat.
  • Maria60 2017.05.24 [12:17]
    Witaj Stasia a gdzie będzie operowany a też czekałam a teraz czekam do września na kontrolę w Zgierzu ale głowa do góry będzie wszystko ok
  • Stasia0325 2017.05.24 [15:18]
    Mario, w MSWiA u dr Osęki. Zabieg jutro jak wapń będzie ok to wyjście w sobotę jak wapń zwariuje to kilka dni dłużej
  • Stasia0325 2017.05.24 [15:19]
    Oczywiście w Gdańsku
  • Maria60 2017.05.24 [17:44]
    Stasia na pewno wapń będzie ok a jak nie to wyjdzie w niedzielę też są wypisy ja miałam troszkę za niskie ale w sobotę wyszłam
  • Maria60 2017.05.24 [17:47]
    Stasie jak Osęka to wiadomo że Gdańsk mile wspominam pobyt tam (JAK MOŻNA Mile WSPOMINAĆ POBYT W SZPITALU) a ja wiem co mówię zaliczyłam już kilka szpitali przy 9 operacjach to mam porównanie
  • Stasia0325 2017.05.24 [22:46]
    Mario ja zaliczyłam 16 pobytów na bloku! małżonek będzie miał pierwszy.Nie byłam tylko w Marwoju/ oj byłam bo tu się urodziłam!/ i w MSWiA, no i kolejowy nie zaliczony. Jeszcze wszystko przede mną. Idzie jako pierwszy o 7 rano!
  • Maria60 2017.05.25 [12:34]
    Stasiu pisząc to to już jest po wszystkim na pewno już wybudzony i głodny będzie już czekał na wypis do domku bo a jak się wybudziłam to już byłam gotowa do wyjścia
  • Stasia0325 2017.05.25 [13:59]
    Już po. Ciachnęli caluśką tarczycę. Był guz na guzie.Doktorek powściągliwy bardzo. Mówi,że kujnięte tylko trzy guzki i nie wie co w pozostałych. Zobaczymy co w hispacie wylezie. Wypis w sobotę o ile wapń będzie w normie.
  • Maria60 2017.05.25 [18:38]
    Stasia na pewno nie będzie nic złego i wapń będzie w normie na sobotę gotuj rosołek la chorego męża
  • Stasia0325 2017.05.25 [20:51]
    Pytanko: ile zwolnienia daje szpital? Mój geniusz o 17 łaził po korytarzu oddziału bo....pozwolili mu chodzić! tak ale do kibelka!!! dostał opieprz, leży grzecznie i marzy o jedzeniu.
  • Maria60 2017.05.25 [21:23]
    Stasiu nie wiem ile tu dają ale po pełniej narkozie powinno być 30 dni a ja o godzinie 16 piłam kawkę
  • Stasia0325 2017.05.29 [13:30]
    Mam kolejne pytanie. Kontrola po otrzymaniu hispatu. Czy trzeba zrobić jakieś badania? Szpital na wypisie nic nie napisał, nie dał skierowania...mąż dostał letrox 50. Oczywiście problem bo nie ma miejsc do endo. Zwolnienie 31 dni i aby iść do pracy trzeba zaliczyć medycynę pracy i mieć zgodę endo do pracy. Wariactwo, znów trżeba będzie prywatnie szukać
  • Maria60 2017.05.29 [16:27]
    Witaj Stasia wizyta u endo na pewno ja miała kartę enkologiczną i nie miałam problemu dostać się do endo na pewno jedną wizytę u endo prywatnie musisz zaliczyć (może spróbuj z wypisem ze szpitala) a potem u pierwszego kontaktu jak zabraknie prochów, a jak będzie wracał do pracy to musi mieć zaświadczenie od lekarza że nie ma przeciw wskazań i na wszelki wypadek zaklep wizytę endo na NFZ poczekasz w kolejce a potem już będzie bez problemów a jak czuje się mąż kiedy wyszedł
  • alefka 2017.05.29 [18:34]
    dziewczyny strasznie się boję , od wielu lat mam guzki na tarczycy dwa, sprawdzane kilka lat temu biobsją , wszystko ok.Od wielu lat nie rosną, mam też hashimoto , mój dawniejszy lekarz twierdził ,że przy guzkach tsh powinno być ponizej 1 ,bo wtedy nie rosną.Niestety zmienili nam lekarza i ten nowy za bardzo się już tym tsh nie przejmował , wizyty kontrolne też miałam rzadko,przez pierwsze dwa lata guzki się nie zmieniły teraz jednak urosły a tsh mam powyżej 2.Okropnie boję się ,że to rak
  • Maria60 2017.05.29 [19:48]
    alefka witaj wiesz że strach ma wielkie oczy ja przed operacją miałam tsh powyżej 2 i powiedzieli że wszystko ok wiem że po operacji tsh mam 0,2, a miałaś robioną biobje i czy coś wykazała
  • Maria60 2017.05.29 [19:50]
    dlaczego od razu masz czarne myśli??
  • gość 2017.05.29 [20:03]
    Ja tez mam 2 guzy od ciazy w czasie Czarnobyla i nic sie dalej nie dzieje. Tzn. mam raka, ale gdzie indziej oczko.gif
  • alefka 2017.05.29 [20:13]
    miałam biobsje dwa razy ale to już dawno, najgorze jest to ,że nie rosły przez wiele lat a teraz nagle.W dodatku mam nerwicę ,i teraz okropnie się nakręcam,nie mogę się uspokoić tak się boję
  • Stasia0325 2017.05.29 [20:27]
    Mario, wyszedł w sobotę. Czuje się dobrze dzisja już prowadził autko.Mamy w domu kartę dilo. Ona nie traci ważności? Prochy to mam swoje najwyźej pożyczę ślubnemu. Musimy się wyrobić z wizytą do końca zwolnienia czyli do 23 czerwca. Mario, ma do kontroli robić badania trójcy?
  • Maria60 2017.05.30 [12:13]
    Stasiu karta dilo chyba nie traci ważności ja z tą kartą dostałam się do endo bez czekania mówiłam Ci że wyjdzie w sobotę będzie wszystko ok życzę Twojemu mężowi zdrówka i głowa do góry
  • Maria60 2017.05.30 [12:16]
    alefka nerwy w niczym nie pomagają pozytywne myślenie jst lepsze niż nerwy coś na en temat wiem coś takiego jak rak to jeszcze nie śmierć pomyśl że nie którzy mają gorzej ale się nie poddają u Ciebie też wszystko będzie dobrze zobaczysz
  • Maria60 2017.05.30 [12:18]
    gościu mnie też przytrafiły się aż 2 raczki jednego mam nadzieję że zwalczyłam a z drugim zaczęłam walczyć ale wiem że wszystko będzie ok
  • Maria60 2017.05.30 [12:20]
    Stasiu ja żadnych badań przed wizytą nie robiłam dopiero na zlecenie endo
  • Maja_Klin 2017.05.31 [22:05]
    Jeju dziewczyny. Takie długie zwolnienie ? Ja sobie na tydzień max moge pozwolić. Jestem księgowa i mam nadzieję, ze w razie operacji lekarz pozwoli wrócić wczesniej przeciez to praca biurowa. Laseczki jak ja długo musiałam czekać na wizytę u lekarza po biopsji. W piatek chwila prawdy i tez juz zaczynam pękać. smutas.gif
  • Maria60 2017.06.01 [08:35]
    Maja nie pękaj wszystko będzie dobrze
  • Maria60 2017.06.01 [08:37]
    Maja nie wiem czy lekarz się zgodzi bo jeżeli jest operacja i pełna narkoza to maks 30 dni zwolnienia
  • Stasia0325 2017.06.01 [10:45]
    Maju, mój mąż pracuje fizycznie ręce i głowa podniesione do góry. Musi się dobrze wygoić i też niezadowolony z tak długiego zwolnienia.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...