Odpowiedz na ten temat

Wady, gdy nie robimy przerwy podczas brania tabletek?

  • goscjagoda 2015.05.29 [13:56]
    Miało być dwa razy w roku*
  • gość 2015.05.29 [14:00]
    Ja brałam Yasmin i po konsultacji z ginekologiem nie robiłam przerwy, gdy okres miał wypaść, np. w wakacje. Mogłam albo tak albo przesunąć o ile potrzebuje, wybrałam pierwszą opcje, bi było wygodniej. Po skończeniu dwóch opakowań zrobiłam normalną 7-dniową przerwę i dostałam normalne krwawienie. Zdarzyło mi się to ze trzy-cztery razy w ciągu czterech lat brania tabletek.
  • gość 2016.05.26 [16:37]
    przerwa jest po to aby wymusić sztuczne krwawienie dla zasady. Niektóre kobiety nie mogą żyć bez widoku krwi bo się boją, że są w ciąży. Mi lekarz z powodu bardzo ciężkiej anemii na skutek krwotocznych bardzo długotrwałych miesiączek zalecił przez rok nie robić przerw. Skutek uboczny? Wyniki krwi książkowe, anemia zniknęła jak ręką odjął, migreny też. A całe zycie walczyłam z anemią i potwornymi migrenami na tydzień przed okresem i w trakcie. W sumie każde 14 dni w cyklu umierałam z bólu migrenowego. W czasie 7 dniowej przerwy również miałam silne migreny.
  • Amarylis1996 2016.08.06 [15:54]
    Witam, mam pytanie - nie robiłam 7-dniowej przerwy (nie brałam tzw. tabletek placebo, tylko zaczęłam nowe opakowanie). Mam czerwonawo-bordowe plamienia od 4 dni. Czy mogę być w ciąży ? Czy należy udać się do ginekologa ? Proszę o odpowiedź
  • gość 2016.09.23 [12:20]
    Witam Od czterech miesięcy Biorę tabletki LesiPlus i od czterech miesięcy nie robię żadnych przerw, ponieważ Ginekolog wykrył w mojej piersi torbiel i stwierdził że branie tabletek bez przerw spowoduje zanik torbiela. Miałam też złe wyniki hormonów i takie przyjmowanie tabletek miało je poprawić. Podczas tych czterech miesięcy dzień w dzień, Każdego dnia dla plamiłam. Dzisiaj jadę do ginekologa skonsultować się co mam robić. Dam wam znać
  • gość 2016.09.23 [15:42]
    Ja biorę tabletki o schemacie stosowania 3 blistry i przerwa i od miesiąca mam na przemian krwawienie z plamieniem. Takie skutki. W poniedziałek idę do gina
  • gość 2016.09.26 [13:41]
    Byłam u tego ginekologa. Zrobiłam dzisiaj ponownie wyniki hormonów i bedą ok to nowy listek tabletek biore juz normalnie z białymi usmiech.gif
  • gość 2016.09.26 [13:43]
    I jeśli będą*
  • gość 2017.05.10 [17:41]
    Ja stosuję NuvaRing w schemacie 2 krążki przez 6 tygodni (1 przez 3 tygodnie i po tym czasie zmiana na nowy), potem 7-dniowa przerwa i znów 2 krążki. Ginekolog zalecił mi taki system by zmniejszyć ilość migren w ciągu roku. W każdej przerwie między krążkami (a wcześniej tabletkami) cierpię na okropne bóle głowy. Niestety bólu nie wyeliminowałam, ale przedłużony okres stosowania krążków jest dla mnie neutralny i nie mam żadnych plamień pomiędzy, więc zostałam przy tym rozwiązaniu.
  • gość 2017.09.13 [20:42]
    hej dziewczyny . ze względów zdrowotnych biorę już 2 opakowanie tabletek.oprocz tego przyjmuje leki na rzs.Moje tabletki anty mają małą dawke hormonów .jednak takie przesuwanie nie jest dla mnie przy przyjęciu aktywnej tabletki z 2 opakowania zaczęlam plamić bolą mnie piersi brzuch i plecy jak przy okresie .Nadal przy 8 tabletce mam nadzieje ze to sie zmieni.nadmienie ze 2 tygodnie wcześniej byłam u lekarza , który wykluczył ciążeoczko.gif jak widać co organizm to inaczej.
  • gość 2017.10.26 [20:10]
    Ja biorę Vixpo z powodu torbieli na jajniku i lekarz kazał mi brac bez robienia przerwy twierdząc ze nie będę miala miesiączki no ale okres normalnie dostalam w tym terminie w którym miał być i mam juz 7 dzień a brzuch mnie bolał przez 5 dni gdzie normalnie zawsze bolał tylko 2 dni. Dodam że dopiero zaczelam 2 opakowanie. Pozdrawiam

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...