Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Bezdzietnaa

Jak to jest z tym instynktem????

Polecane posty

Gość Bezdzietnaa

Moja koleżanka która studiuję psychologię , piszę pracę magisterską na temat instynktu macierzyńskiego. Temat ciekawy , bo jak to jest , że ja nienawidzę dzieci , a moja rówieśnica je uwielbia?? Znam parę staruszków , zawsze mogli mieć dziecko a nie chcieli i wbrew opinii teraz są szczęśliwi , mam dwie ciotki które nigdy nie wyszły za mąż bo nie chciały mieć dzieci. Czyli nie każdy ma instynkt macierzyński , jak myślicie czy instynkt można przelać na zwierzęta?? Ja stosuję tabletki i dodatkowo prezerwatywę , tak bardzo nie chciałabym zajść w ciążę a moja 18-letnia znajoma już pragnie dziecka. Jak to u was było??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach