Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość arlx322

Na jakie studia iść? Jaki kierunek? Lepiej dzienne czy zaoczne?

Polecane posty

Gość arlx322

Witajcie :) właśnie kończę technikum ekonomiczne i zastanawiam się co dalej? Myślałam o kierunku "finanse i rachunkowość", ale może coś lepszego doradzicie? I co lepsze, zaoczne czy dziennie? Nie zamierzam jednak się przeprowadzać, a do różnych uczelni mam ok 60 i 80 km. Doradzicie coś? Pozdrawiam! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja jestem na ostatnim roku ekonomii, studiuję dziennie. Jeśli Cię finanse i rachunkowość interesują to idź, ale po tym też nie jest łatwo o pracę. Ja nie jestem optymistycznie nastawiona co do przyszłości po moich studiach. Też się musiałam przeprowadzić na studia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arlx322
Właśnie ja raczej nie zamierzam się przeprowadzać, nie chcę zostawiać mamy samej :) tylko czy takie codzienne dojazdy nie będą zbyt męczące?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem zdania że trzeba wybrać studia nie takie np na które idzie koleżanka czy kolega bo tak niektórzy robią tylko takie co nas interesują, ja poszłam na WSB w Gdańsku dziś już jestem na drugim roku i nie zmieniła bym na żadne inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość