Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy nie jest za poźno na zmianę zawodu poradzcie

Polecane posty

Gość gość

Witam! Mam dość swojej pracy. Skończyłam administrację, pracuję w prywatnej firmie za 1300 zł od 2 lat. Praca mnie nie satysfakcjonuje bo mam nawał obowiązków a gównianą płacę. Mimo zrobienia kursu kadrowo-płacowego doszedł mi jedynie obowiązek nowy bo oprócz prac biurowych,prowadzę kadry i płace dla 100 osób. Wypaliłam się i chciałabym spełnić swoje marzenie i zostać nauczycielem. Wiem, ze to głupie ale zawsze o tym marzyłam. Tylko nie wiem czy nie jest dla mnie zbyt późno już. Bo mam 28 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sluchaj, ja bym na Twoim miejscu zakręciła się i spróbowała się wkręcić gdzieś do administracji do szkoły prywatnej. Wtedy łatwo też Ci będzie wkręcić się w prowadzenie jakiegoś przedmiotu :), serio, wiem z doświadczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
za późno to jest wtedy jak masz min 6cioosobową rodzinę na utrzymaniu w tym jedno dziecko w wieku poniżej 2 lat :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Myślałam o zmianie pracy, ale w moim regionie jest ciężko znaleźć lepszą pracę z lepszą płacą bez znajomości. W swojej pracy cóż czuje się tym wszystkim przytłoczona, jeszcze szef marudzi mi żebym zrobiła kurs księgowości to odciążę księgową. No tak najlepiej zrobie kurs za swoje, i wezmę kolejne obowiązki za tą samą płacę. I nie kręci mnie to siedzenie liczenie itp. Marzę o uczeniu, sprawdzaniu zeszytów, kontakcie z młodzieżą, o przekazywaniu wiedzy. Ale nie wiem czy w moim wieku to m sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość