Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Liviusz

Czy warto się przekwalifikowac

Polecane posty

Gość Liviusz

Witam. Mam 26 lat jestem po studiach no i właśnie tu problem. O ile kierunek mi sie bardzo podobał oraz studia. I że tak powiem trafilem z tym co lubię i chciałbym robić. To jest jeden problem, trudność ze zdobyciem pracy. Dodam iż jestem po studiach przyrodniczych i generalnie to powinienem pracować w takich tematach. Ale o prace cięzko, ostatnio szukałem pół roku i niby coś mam od miesiąca, w dziale handlu. Ale mam problemy z dykcją itd i generalnie praca fajna, ale i tak nie mogę być o nią pewny. Wpadłem na pomysł przekwalifikowania się w czym pomaga mi moja dziewczyna (widzę w niej swoją żone i wzajemnie) która pracuje w banku jako doradca. Mi ogólnie wychodzi mi, żeby próbować z księgowością, praca raczej nie wymaga aż tak wielkiego kontaktu z ludźmi jak sprzedawca Jak myślicie czy warto iść na studia podyplomowe jak Finanse i Rachunkowość? Czy to nie za mało by się przekwalifować? Czy na początek wystarczy i czy nie za późno? Czy może coś innego Prosiłbym o jakieś poważne rady Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to pocyztamŁD
idz jak tak czujesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asderkasa