Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

WIKI1987S

Wypadające włosy. Uzupełnienia na włosy, peruki, systemy. Co polecacie?

Polecane posty

Witajcie, mam problem z włosami, a konkretnie z ich wypadaniem. Brakuje mi już sił, aby z tym walczyć. Wszelkie możliwe sposoby już wyczerpałam. Prócz mezoterapii głowy, ale opinie są tak różne, że chyba się nie skuszę. Z tego co widzę to po pierwsze sprawa genów, a po drugie hormonów. Myślę, aby zakupić perukę lub system i przestać patrzeć na moje cienkie włosy. Problem w tym, że nie znam się specjalnie na tym, nie wiem co jest najistotniejsze przy wyborze i na co zwracać uwagę. Od kilku dni śledzę internet, wszelkie dostępne wpisy, ale potrzebuję wsparcia czytaj rozmowy z osobami, które mają w tym względzie doświadczenie. Może się ktoś ze mną podzielić swoją wiedzą:). Interesuje mnie wszystko:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiktoria741
A próbowałaś już kosmetyków do włosów? Z tego co wiem tutaj http://www.cefarm24.pl/ znajdziesz ich dosyć dużo. Nie poddawaj się na pewno jest szansa na zatrzymanie wypadania włosow. Z tego co wiem dieta też ma bardzo duże znaczenie, przyjrzyj się jej moze jest cos nie tak w tym co jesz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W leczeniu łysienia stosuje się mezoterapię - proces zostaje zatrzymany, a w ok. 20% przypadków następuje odrastanie włosów. Do tego celu można stosować również zabiegi karboksyterapii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja osobiście używałam olejku Khadi. Super sprawa, choć przyznam że nieco kosztowny (ok 40zł w zależności w jakim punkcie kupowany). Wciera się go w skórę głowy, jest 100% naturalny. Poczytaj sobie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość