Odpowiedz na ten temat

Ciąża przy tabletkach i miesiączce

  • gość 2017.09.12 [20:48]
    Witam,
    Czy ktoś miał, słyszał o sytuacji bycia w ciąży mimo regularnych krwawień przy przyjmowaniu tabletek antykoncepcyjnych ?
    Od tygodnia bolą mnie jajniki, czuje że 'coś' porusza mi się w brzuchu, jestem osłabiona i np. Dziś po jajecznicy miałam mdłości. Po ostatniej ciąży po pół roku zaczęłam przyjmować tabletki, mija już pół roku odkąd regularnie je biorę i wszystko jest jak w zegarku. Może to torbiel? Ale skąd te ruchy w brzuchu ( tak wogule to musiałaby być duża ciąża żebym coś czuła). Kurczę mój gin jest na urlopie do połowy pazdziernika, a najbliżej znalazłam innego za tydzień ale serio mam już mętlik. Jakiś pomysł?
  • gość 2017.09.12 [21:59]
    Nie spotkałam się z tego typu sytuacje, jedynie słyszałam tzw "urban legend" każdy coś takiego mówił, ale to było na podstawie "znajoma mojego znajomego". ja równiez stosuję od pewnego czasu antykoncepcję, dodatkowo o niższej zawartości hormonów, wiec spokojnie, nie ma co się przejmować usmiech.gif
  • gość 2017.09.13 [09:50]
    Ja przyjmuje microgynon 21 to chyba nie jest nowej generacji.. A może to jakieś pasożyty? Kurczę martwi mnie jeżeli by była ciąża i przyjmowanie tabletek
  • gość 2017.09.13 [12:15]
    Czy Ty jestes kobieto poważna ?
  • gość 2017.09.13 [16:31]
    Doczytaj sobie ulotkę. Mdłości są na porządku dziennym przy tabletkach a wzdęcia możesz mieć od jedzenia. Ile masz lat?
  • gość 2017.09.13 [20:55]
    28 , z wzdeciami nie mam problemu.. martwi mnie ciągły ból jak na miesiączke obu jajników do tego mdłości i uczucie poruszania w brzuchu. Biorę tabletki od ładnych paru lat a nigdy nie miałam takich objawów
  • Lille Guest 2017.09.13 [22:31]
    Też mam problem.. Biorę tabletki jednoskładnikowe dla osób które nie mogą przyjmować estrogenów(Limetic) przez 2-3 miesiące miesiaczkowałam normalnie a w tym miesiącu nic. Tylko ból brzucha tak jakby miała być lada dzień ale nic. Testy chyba ze trzy robiłam i wszystkie negatywne. Śluz gesty,mleczny lekko żółty.. To chyba raczej nie ciąża? Jak sądzicie?
  • gość 2017.09.14 [06:52]
    Przecież przy 1 skladnikowych nie występuje krwawienie... na poczatku może byc nieregularnie ale z zalozenia ma nie wystepowac wcale
    Do autorki- chyba coś sobie wkręcasz
  • Lille Guest 2017.09.14 [11:36]
    Czytałam że może być albo nie musi jak piszesz albo też nieregularne. Czy taki ból brzucha jak przed miesiaczką jest wtedy normalny?
  • gość 2017.09.15 [07:40]
    Weź sobie magnez, pewnie masz takie skurcze brzucha, czasami jelita tak pracują. Magnez nospa i powinno pomóc. Do giną idź, do rodzinnego też.
    Owszem, jest sporo ciąż po tabletkach, ale coś mi się zdaje ,że nie u Ciebie.
    Test zrób

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...