Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zazdrosc i kontrola

Polecane posty

Gość gość

Witam. Mam lat 21 moj chlopak jest ode mnie mlodszy o 2 lata. Ja jestem studentka drugiego roku, On konczy technikum. Ciagle w naszym zwiazku pojawiaja sie klotniw ktorych mam dosc. Moj chlopak czyta moje wiadomosci na facebooku (chociaz nie pisze z chlopakami) sledzi nawet moje wiadomosci z przyjaciolkami, sprawdza co zlajkowalam danego dnia i co skomentowalam... Czesto nasze klotnie dotycza facebooka, gdy mowie mu ze to dziecinne, on mi mowi ze to ja jestem dziecinna bo jak mozna cos takiego np. Polubic. I czesto podczas klotni mowi mi jaka to ja zla kobieta jestem i ze on sie tak bardzo stara. Zapomnialam dodac ze zyjemy w zwiazku na odleglosc, wiec nawet gdy pojde raz na ruski rok na impreze z przyjaciolkami to musze sie spowiadac czy aby na pewno zadnemu chlopakowi nawet czesc nie powiedzialam. To chore. Kocham go nad zycie i wiem ze on mnie tez. Ale nie wiem co robic. Te klotnie sa raz na 2 tygodnie, czasem nawet i czesciej. Mam dosc tego ze on kontroluje moje zycie, kazda sekunde. Ale myslalam ze tak bedzie lepiej . Ale chcialabym odrobiny zaufania i zrozumienia. Naprawde tak mnie swoimi slowami potrafi wgniesc w ziemie ze biore cala wine na siebie. Ale teraz peklam. Przepraszam ze tak chaotycznie ale jestem zaplakana i roztrzesiona. Blagam o wirtualna pomoc!!! Rozmowa z nim nie pomoze. Zastanawiam sie cZy przez tydzien ( do nastepnego weekendu) nie odbierac telefony , nie odpowiadac na wiadomosci, i nie przyjechac na ten weekend. Myslicie ze to pomoze?? :(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
powiedz mu ze zwiazek typu wiezien i klawisz dobry jest w pierdlu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość