Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość piotrek76

znowu coś na penisie

Polecane posty

Gość piotrek76

wiem że to forum dla pań ale tutaj pisze bo wy się na zdrowiu znacie nie tylko kobiecym. http://img373.imageshack.us/img373/4619/krosty0cr.jpg Męczyło mnie to przez może miesiąc. Smarowałem Clotrimazolum ale nic nie pomagało, w końcu posmarowałem maścią na opryszczkę taką od ust i przeszło po dwóch dniach. Co to za cholerstwo było??? Wstydliwy jestem więc do lekarza się nie pofatygowałem. a swędziało jak diabli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to maiłes opryszczkę...
oj nie dobrze nie dobrze musisz uważac z kim sypiasz bo potem takie paskudztwa sie łapie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to nie opryszczka
tylko kiła :O znikło ale sie czai w ukryciu :O za pare dni ci szczernieje i odpadnie i dobrze ci tak zdradzaczu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaraziałeś
się od jakiejś panny, i póki tego nie wyleczysz do końca, to bedzie się nawracalo, a ty bedziesz dalej inne zarażał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaaaaaaaaaaa
czy to było coś poważnego zalezy od tego w ktorym miejcu bylo. jezeli nie w okolicy zoledzia i napletka to w porzadku - wystarczy smarowac kremikiem i jak zejdzie to chwala bogu. gorzej jak na zoledziu albo w jego bliskich okolicach. w takim wypadku nawet jak zeszlo tolepiej wybierz sie dojakiegos specjalisy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lidl jest tani
:classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeeeeeee
jakie swinstwo :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek76