Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ciąża w wieku 17 lat.

Polecane posty

Gość gość

Cześć. mam 17 lat i od dwóch tygodni wiem, że zostanę mamą. Pierwsza reakcja:płacz, co będzie dalej, co ze szkołą, jak zareagują rodzice. Mój partner bardzo mnie wspiera. Chce tego dziecka, co prawda również się boi jak sobie poradzi w roli ojca, ale nie może się doczekać rozwiązania i tego maluszka. Ja jako nastolatka jestem lekko przerażona, nie chodzi o sam fakt iż jestem w ciąży, ale również o to, że ciąża jest zagrożona. W poniedziałek będziemy wiedzieć, czy dziecko przeżyje, czy też będzie konieczne usunięcie płodu... Piszę na tym forum, aby dowiedzieć się jak to było z wami, nastoletnimi mamami, które był w podobnej sytuacji. Jestem zupełnie zielona, a że chce się do wszystkiego należycie przygotować, to gdy tylko mam wolną chwilę szukam po internecie różnych odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ale nigdy mnie nie zaspokaja to co przeczytam. Przede wszystkim chciałabym się dowiedzieć, czy na wszelkie badania począwszy od badań krwi a skończywszy na poważniejszych badaniach będzie mi potrzebny rodzic u boku, czy też mogę iść sama. Chciałąbym się dowiedzieć, jakie są wasze doświadczenia w byciu mamą, w czym trzeba się w dużej mierze przygotować. Proszę o pomoc. P.S. Wiem, że mam dopiero 17 lat i pewnie większość z was zlinczuje mnie, że jestem nieodpowiedzialna, głupia itp, ale jako że byłam gotowa na współżycie, teraz jestem gotowa wziąc na siebie pełną odpowiedzialność i przygotować się do bycia matką jak najlepiej mogę. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach