Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy mogę to zgłosić rektorowi??

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentka Kasia, mieszkam w akademiku. Jak byłam pod prysznicem to koledzy z grupy mnie podglądali. Chcę to zgłosić rektorowi, żeby ich wyrzucił ze studiów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paaani dziekaan2
nie mozesz.on cie wywali za donosicielstwo. bedziesz miala przesrane.nikt cie nie bedzie lubiał. na zdanej imprezie,bedziesz siedziala sama na wykladach,nikt ci ni epozyczy notatek.. a rektor lubi sam podgladac.wiec nie widzi w tym nic zlego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Prodziekan
Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czy mogę rektora ugryźć w siusiaka jak będzie mnie podglądał pod prysznicem? studentka Kasia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dlaczego oni mogą mnie bezkarnie podglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziewczyno ogarnij sie...na 1 roku moglabys sie zdziwic i zniesmaczyc ale na 3 cim? mama cie chowała pod kloszem? myslisz ze nagiej baby nie widzieli? nie wiesz jakie akcje sie wyprawia w akademikach?? to nie byl gwałt nie przesadzaj. my sie kapalismy razem ,wszscy.łazienka damsko męska-jedna na 15 oosb.Nie bylo mowy o wstydzie....faceci w mjatkach przy nas. my w staniku makijaz rano. jak w rodzinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jednak zgłoszę to rektorowi, bo ich zachowanie jest niedopuszczalne i skandaliczne. Powinni ponieść surową karę. Nie popuszczę im!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość