Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

joaska1

Do znajacych sie na rzeczy-Orange.

Polecane posty

Sluchajcie,czy ciagle zawieszajacy sie net z tego zasranego orange moze byc podstawa do zerwania z nimi umowy? Moze ktos mial do czynienia cos w tym temacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Menstrooatzja
Może. Wypierdalaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tak miałam z playa i wypowiedziałam umowe kazali i płacic, więc ich zgłosiłam do uokik i wygrałam. Oki z ich strony moze byc ok ale dlaczego np gwarantują, że w centrum miasata jest zasięg jak go nie ma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ale jak u nich dobrze,skoro u mnie bez przerwy sie zawiesza,wyswietla sie--problem z siecia lub brak polaczenia z orange,a oprocz tego wyskakuje mi powiadomienie-urzadzenie moze dzialac szybciej.....,i po zniknieciu powiadomienia musze resetowac. Przeciez to nie jest normalne zeby placic za cos z czego nie da sie korzystac,dlatego prosze o jakies wskazowki co moge z tym dziadostwem zrobic. Najchetniej wlasnie zerwalabym z nimi umowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgłaszaj to, ja zgłaszałam pare razy oni mieli to w d..... wiec napisałam w koncu wypowiedzenie umowy. Bo niby czemu mam płacić za coś co nie działa . Btyłam z modem w salonie sprawdzili powiedzieli ze ok, salon miałam 500 metrow od domu. Przychodze do domu dalej to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W sumie salon mam blisko wiec skoro tak podpowiadasz to pojade do nich i postawie ultimatum,albo sprawny net albo wypowiadam umowe. Dzieki wielkie za rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pisałas ju do nich pisma ? Trzymaj je wszystkie. Ja z nimi prowadziłam korespodnencje pół roku, nie zapłaciłam przez ten czas faktur ( oprrócz tych kiedy dało się korzystac ) . Dostałam od nich pisamo ze ich droga postępowania reklamacyjna została wyczerpana i zebym sobie zgłosiła do to do uokik i tam w tym jest dział zajmujący się prawem telekomunikacyjnym. Wysłałam do nich meila z załaczoną korespondencja i chyba po tygodniu otrzymałam pismo zwrotne. Jak coś to pytaj pomogę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hanalena
Joaska1:Jeżeli masz neostradę przerwa w świadczeniu usługi musi trwać łącznie 30 dni, żeby były podstawy do zerwania umowy z przyczyn technicznych. Jednak w każdym przypadku proponuje kontakt przez Fanpage Orange Polska tam znajduje się formularz zgłoszeniowy lub drogą mailową, adres do kontaktu: pomoc.facebook@orange.com. Naprawdę polecam ten kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×