Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq

JAK ZWIĘKSZYĆ OBROTY W SKLEPIE? nie internetowym

Polecane posty

Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość obniżyć ceny i robić promocje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Promocja, program lojalnościowy, stałe dostawy nowości, gratisy, nowy wystrój, fajna muza w tle. no na przykład. Ale zależy co sprzedajesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość obniżyć ceny i robić promocje
zrób coś takiego jak kartę stałego klienta, z rabatami, gratisami itp... czy jakimiś gadżecikami... ludzie to lubią :) wtedy klient poczuje, że jest ważny, więc wróci. a jaka to branża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
tekstylia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jhbjgjkgkuk
uuuu w tej branży ciężko cos wymyśleć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jhbjgjkgkuk
może postaw stoisko z kolczykami? TAkimi w miare tanimi, to zawsze ściąga kobiety.... Poza tym promocje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wydłużyć czas otwarcia sklepu
otwierać w soboty i niedziele, dostosować się do klienta. A nie później człowiek ma jedyne wolne w niedziele i nic się nie da kupić, bo wszystko zamknięte albo do 13. Nie mówię o centrach handlowych oczywiście. Ale nie każdy lubi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
taa a kiedy czas wolny? po śmierci? chyba pojde z torbami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
ale nawet kiedyś zrobiłem próbe czy ktoś przyjdzie w sobote...nikt nie przyszedł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ten sklep to prowadzisz
żeby Ci było wygodnie, czy dla klientów??? Świadczysz usługi, to musisz być elastyczna. Ja jak mam zlecenie, to robię niezależnie czy jest sobota w nocy, niedziela czy zwykły dzień. Mój M. ma taką pracę, że często weekend wypada nam w środku tygodnia, bo akurat ma wolne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
cen napewno nie obniże bo i tak mam niskie, ale promocja na przykład co piątek to dobry pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ten sklep to prowadzisz
to może zmień asortyment? Co to dokładnie znaczy tekstylia? Materiały, czy ciuchy, bo nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
no tak ale jeszcze oprócz tego studiuje i też kiedyś trzeba odpocząć i pracownikowi tez zapłacić, nie takie to łatwe... może się nie opłacać jak np. w sobote zarobie 20 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
wyposażenie wnetrz w tekstylia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A skąd przy tej próbie ludzie mogli wiedzieć, że będzie otwarte? Mi osobiście podoba się w sklepach łączenie pewnych rzeczy. Do tekstylii mogłabys dodać półkę np. z szerokim wyrobem koralików do robienia własnoręcznej biżuterii. Dziewczyna kupi materiał na sukienkę i np dobierze sobie od razu koraliki pod kolor. Albo jeśli masz dużo przestrzeni czasem organizować pokaz (np) rękodzieła. To niesamowita promocja dla sklepu. Lub też eksponowac swoje materiały na wystawie w ciekawe kompozycje, które będą przyciągać zainteresowanych. Latem możesz wrzycic w asortyment lapelusze słomkowe różnego rodzaju. Im bardziej niekonwencjonalne rozwiązania, tym lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaqqqq
up

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bardzo_ciekawa_zycia
ja polecam zadbać o klientów, którzy już korzystają z naszych usług, jest to o wiele prostsze niż pozyskanie nowych klientów. No i wiadomo liczy się też jakość naszych produktów. Polecam przeczytać trochę artykułów eksperckich na ten temat, to może podsunąć dużo nowych pomysłów np. http://inwestycje.pl/ecommerce/Dlaczego-moj-sklep-nie-sprzedaje;241227;0.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip_z
Ja bym proponował poczytać sobie artykuły pana Kołodzieja na jego blogu www.blog.adriankolodziej.pl . Dużo gotowych do zastosowania od zaraz wskazówek, zwłaszcza jeśli chodzi o e biznes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiktoria741
Może jakieś fajne promocje przygotuj dla klientów? Mozesz też poszukać sposobów na oszczędzanie wtedy będziesz mieć więcej kasy dla siebie ;) Ja ostatnio trafiłam na http://www.spikon.pl/telefon-voip/ i chyba wprowadzę telefonię internetową do swojej firmy. Rachunki są o połowę mniejsze i można bez obaw dzwonić nawet za granicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli jesteś właścicielem sklepu zajmującego się żywnością, możesz zrobić różnorakie degustacje swoich produktów i zaprosić potencjalnych klientów. Wiem, że firma http://www.embi-marketing.pl/ pomaga w organizowaniu takich degustacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Merix22
Zależy od produktów, ale klienci często kupują oczami. W sklepie stacjonarnym można wykorzystać tablety http://tabkiosk.eu by klienci mogli na nich coś więcej obejrzeć czy przeczytać, a w sklepie internetowym warto postawić na dobre zdjęcia produktów i profesjonalne opisy. Tego typu działania bez wątpienia przyczynią się do zwiększenia sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarina8383
Są specjalistyczne firmy, które zajmują się doradztwem w zakresie sposobów na zwiększenie sprzedaży. Może warto zlecić takiej firmie audyt naszych działań i posłuchać jakie rozwiązania zaproponuje? Warto zwrócić się o pomoc do firm prowadzonych prze ludzi znających się na rzeczy. Tutaj http://www.kto-kogo.pl/Jan_Za%C5%82%C4%99Cki człowiek który działa w tym biznesie od ponad 20 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dodawaj ciągle jakies nowe rzeczy- to zaacheci do czestego odwiedzania i szukania czegos dla siebie . Nie lubie sklepów w ktorych jak przyjdziesz za miesiac ciagle jest to samo. Wtedy juz tam nie zachodzę bo i tak wiem co tam bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dominnik W
Zależy jaką sprzedaż prowadzisz. W niektórych sklepach (np. z elektroniką lub w salonach samochodowych, bankach itp.) sprawdzają się stojaki z tabletami. Ludzie, którzy czekają na obsługę mogą wstępnie zapoznać się z ofertą, zobaczyć, czy coś ich interesuje i zorientować się, o co chcieliby zapytać. Wg mnie w ten sposób, jeśli ktoś trafi na kolejkę to nie wyjdzie od razu zniechęcony, tylko zapozna się wstępnie z ofertą :) Taki sprzęt musi być dobrze ustawiony i odpowiednio się prezentować, żeby w ogóle zachęcał do skorzystania. Tutaj znajdziesz informacje na temat takich stojaków: http://tabkiosk.eu/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja polecam skorzystać z usług firmy AlfaVOX- to specjaliści, którzy znają się na rzeczy i na pewno pomogą. Mi pomogli wypozycjonować stronę i wypromować ją. Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×