Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość patrycja24lllllwroc

poznalam faceta- radca prawny, ile moze zarabiac??

Polecane posty

Gość patrycja24lllllwroc

pracuje w kancelarii prawniczej we wrocku, z\prowadzi jakies interesy firm miedzynarodowych, korporacje zagraniczne itp, ile moze zarobic i jak do niego straować??? na co lace tacy faceci, dobrze sie ubiera , bardzo zadbany... czy moze mu przeszkadzac ze jestem po technikum, pracuje w restauracji??? sama sie utzymuje, wynajmuje male mieszkanko... nie powiedzialam mu jaki mam zawod ani nic zbytnio o sobie, wiem ze mial 4 dziewczyny, wszystkie po prawie z branzy, czy to moze mnie jako eliminowac???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrycja24lllllwroc
jakie jest wasze zdanie, czy mAM SZANSE?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek 01
oj naiwna zakochałas się czy na kasę lecisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piszac czy pokocha twoj charakter taka jaka jestes to bym zrozumiał no ale mowisz tylko o rzeczach materialnych i zbednych do pokochania drugiej osoby :D ja pierdziele woń materialistki az przeszywa mój krzywy nos:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co za ludzie /////
oj materialistko, sama do czegoś dojdź a nie żerowałabyś na facecie a ile chciałabyś żeby zarabiał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co za ludzie /////
kasa kasa kasa $$$$$$ trzeba było się uczyć a nie opierdzielać się w jakimś technikum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrycja24lllllwroc
PO PROSTU NIE CHCE W PRZYSZLOSCI NIE MIEC NA CHLEB I CZYNSZ. ZY TACY FACECI LECA NA LASKI PO TECHNIKUM, CZY MUSZA BYC PRAWNICZKI, WYUCZONE ITP?

Udostępnij ten post


Link to postu