Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mcmerrr

Praca i stały brak... zmiany

Polecane posty

Gość mcmerrr

Nie pracuję już od prawie 6 miesięcy szukam i znaleźć nie mogę masakra. Jak by nie ulotki 2 razy w tygodniu to bym chyba oszalała i zostaje mi firma katalogowa do sprzedawania, ale z tego kasy mało.... Dobrze że rodzice mnie utrzymują. Ale chciałam to zmienić ale w krk to tylko telemarketing ale prawie nic.... Za granicę się boję bo sama... A wy co robicie gdzie szukacie pracy ??, bo ja na wszystkich portalach większych i w GUP ale z tego nie liczę ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to ty z ogłoszeń szukasz pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A próbowałaś w agencjach pracy? Jesli to Kraków to pewnie jest ich co najmniej kilka. Doradzę jeszcze samodzielne ogłoszenia np. na portalu dla niań, na gumtree (o sprzątaniu, tłumaczeniu) i chęci podjęcia pracy jako np. sprzedawczyni (wielu małych przedsiębiorców, właścicieli sklepów olewa ogłoszenia i dzwoni po ludziach z gumtree zeby kogoś znaleźć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mcmerrr
Szukam pracy jako kasjer sprzedawca w sklepach kosmetycznych odzieżowych biżuteria itp. Albo pracownik hali w hipermarketach bo tak ostatnio pracowałam i tak chciałam pracować. Ale to graniczy z cudem normalnie.... żeby coś znaleźć....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość