Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kimi20

Jestem w ciąży, a mam dopiero 20 lat

Polecane posty

Gość kimi20

W ciążę zaszłam z własnej winy i głupoty. Chwila słabości i stało się. Nie jestem z chłopakiem, rozstaliśmy się wcześniej i ostatnio tak wyszło, ze wypiłam o jedną lampkę wina za dużo i nas poniosło. Razem na pewno nie będziemy. Ja studiuję na I roku farmacji, więc nie mam szans na studia zaoczne i pracę. Na pomoc rodziny liczyć nie mogę, mam zaledwie 350zł renty po mamie, a z ojcem kontaktu nie mam. Mam brata rok starszego, ale on sam studiuje trudny kierunek i musi się sam utrzymywać. O alimentach nie mam co myśleć, bo mój były pochodzi z biednej i nieciekawej rodziny, a sam jest studentem. Nie miałabym nawet gdzie mieszkać z dzieckiem (teraz mieszkam w akademiku). Chcę się tylko wyżalić i zapytać czy była któraś z was kiedyś na moim miejscu? Ale tak naprawdę w podobnej sytuacji do mojej czyli bez faceta, pracy, doświadczenia i żadnej pomocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Alimenty byś dostała w FA w ostateczności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja prdl... Dajesz bez gumy i to kolesiowi z którym nie jesteś? Mogę tylko pogratulować, że dostałaś się na farmację, nie wiem jakim cudem Ci się to udało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kimi20
Tylko, że alimenty z FA są nikie i wątpię by było mnie z nich stać na życie z dzieckiem. Kto powiedział, że bez gumy? Owszem zabezpieczyliśmy się, ale niestety gumka pękła i tu już nasza głupota, bo nie kupiliśmy tabletki PO licząc na to, ze w ciąży nie będę:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach