Odpowiedz na ten temat

ratunku! co robic!?????????? silna biegunka 1,5roku!

  • makaaaaaaa smutno 2012.02.10 [20:32]
    dziecko juz drugi dzien ma biegunke wczoraj w miare ok, ale dzisiaj gorzej bo dzis:
    ma 37,3stopnie, lub 37, wiec to chyba dobrze.
    udalo mi sie zmierzyc jej temp. bo mam termometr bezdotykowyusmiech.gif
    jest bardzo marudna, problemy ze spaniemsmutas.gif ...
    usypiam ją 2 godziny!!!!!
    ale glownym dylematem jest to że nie wiem co jej dawac do jedzenia!? zawsze jadla na sniadanko mleko 150ml bebiko, potem jakis serek albo deserek owocowy z musli itp,.obiadek a potem kisielek, potem jadla kaszke i lulu spać, a teraz mi pani w aptece powiedziala że mam jej tylko dawac smecte , ugotowac jutro marchewki z ryżem i zblenderować, ma pić herbate taką jak my np. saga lipton , BRON BOŻE soki, zero owockow, zero jogurtow itp. mam nie dawac mleka nic z mlekiem, to tak jest ok????
    mi sie wydaje ze ona z glodu tez marudzic bedzie;(
    aha, kupilam jej smecte i hydronea ale ona tego nie chce pić! zmieszalam jej to juz z herbatką nawet i nie chce pic;(
    co robic? dodam ze robi na dzien np. dzis 8kupek rzadkich bardzo!

  • Rafinka 2012.02.10 [20:33]
    kup nifuroksazyd w zawiesinie, jest najlepszy na te sprawy i dziecko może normalnie jeść

    Mały http://szipszop.pl/tickers/2113.gif Duża http://szipszop.pl/tickers/2115.gif
  • maja823 2012.02.10 [20:35]
    dawaj jej często pić, po kilka łyżeczek wody ale często bo się odwodni!!!

  • Quis leget haec? 2012.02.10 [20:35]
    moze czekolada, jagody, ale nie wiem czy dla dziecka bedzie ok. smutas.gif
    wspolczuje twojej corce smutas.gif
    http://Quis.powiedz.to NIE KARMIĘ TROLI !!!!!!!!!! http://zapodaj.net/df1256d0281c.jpg.html http://zapodaj.net/36efaec894a4.jpg.html http://zapodaj.net/a922a82e5879.jpg.html http://zapodaj.net/49407b9f7172.jpg.html http://zapodaj.net/52511595f6d5.jpg.html 70kg szczęścia http://www.youtube.com/watch?v=WSeNSzJ2-Jw
  • kurde fantastyczne :) 2012.02.10 [20:36]
    popieram, nifuroksazyd jest najlepszy. Niech dużo pije herbatek dla dzieci, może zjeśc np chrupki kukurydziane, zapcha się i nie będzie z głodu marudzić a nie zaszkodzą.
  • aga3333333333333 2012.02.10 [20:38]
    Przede wszystkim to pamiętaj o tym aby dziecko piło. Możesz podawać też chrupki kukurydziane, wafle toetowe suche, jabłka gotowane, banany, makaron. Mlecznego nic.
  • aga3333333333333 2012.02.10 [20:39]
    miało być tortowe
  • maja823 2012.02.10 [20:40]
    organizm lepiej w takiej sytuacji przyswaja mniejsze ilości płynów niż od razu pół butli; więc co 5 mniut podaj jej kilka łyżeczek wody i najlepiej ten żółty syrop o którym pisały wcześniej dziewczyny, ja jak moja miała taki problem to jeszcze włączyła dwudniową dietę - tylko kleik ryżowy i mleko na noc
  • makaaaaaaa smutno 2012.02.10 [20:41]
    tak, tylko że ona nawet jednego chrupka kukurydzianego nie zje!!!!!! nie c hce i nigdy nie lubila suchych bułek kajzerek itp. nie lubi pic orsalitu, nie chce tej smekty , nie chce hydronea! ona nie chce pic tych lekow!
  • maja823 2012.02.10 [20:41]
    organizm lepiej w takiej sytuacji przyswaja mniejsze ilości płynów niż od razu pół butli; więc co 5 mniut podaj jej kilka łyżeczek wody i najlepiej ten żółty syrop o którym pisały wcześniej dziewczyny, ja jak moja miała taki problem to jeszcze włączyła dwudniową dietę - tylko kleik ryżowy i mleko na noc
  • maja823 2012.02.10 [20:41]
    organizm lepiej w takiej sytuacji przyswaja mniejsze ilości płynów niż od razu pół butli; więc co 5 mniut podaj jej kilka łyżeczek wody i najlepiej ten żółty syrop o którym pisały wcześniej dziewczyny, ja jak moja miała taki problem to jeszcze włączyła dwudniową dietę - tylko kleik ryżowy i mleko na noc
  • makaaaaaaa smutno 2012.02.10 [20:41]
    tak, tylko że ona nawet jednego chrupka kukurydzianego nie zje!!!!!! nie c hce i nigdy nie lubila suchych bułek kajzerek itp. nie lubi pic orsalitu, nie chce tej smekty , nie chce hydronea! ona nie chce pic tych lekow!
  • makaaaaaaa smutno 2012.02.10 [20:43]
    ale to nie rotawirus prawda?? bo przy rotawirusie to gorączka wysoka? hmmmmmmmmmmm ja juz nie wiem od czego to jej sie stalo, nic nowegp nie jadla, nie miala kontaktu z nikim chorym bo siedze z nią w domu tydzien nikt do nas nie przychodziLsmutas.gif
  • jestem kobieta woda ogniem 2012.02.10 [20:44]
    zadnej czekolady i cukru podczas biegunki!! Lekarka mi zabronila!! Nifuroksazyd, duzo picia, jakis probiotyk, lacido-enter i bedzie dobrze usmiech.gif moja przez tydzien wymiotowala a potem doszly biegunki, plakalam ale tak o nia dbalam ze wogole sie nie odwodnila. Aha moja uratowala jeszcze marchwianka - przepisy znajdziesz w necie. Nie dawaj mleka!!
  • jestem kobieta woda ogniem 2012.02.10 [20:45]
    moja tez nie chciala pic, chyba zadne dziecxko nie chce. Ja znalazlam na nia sposob usmiech.gif rozcienczam to ustrojstwo w malej ilosci wody i nabieram ta strzykawka (miarka) do syropow i tak podaje nawet na sile, no niestety innej rady nie ma.
  • ktosiam. 2012.02.10 [20:48]
    pół tabletki "stoperan"
    dostałam takie pozwolenie od swojego lekarza i pomogło.
    Nie wolno niby stosować u dzieci, ale dlatego że nieznale są efekty uboczne stoperanu
    Zaryzykowalam i nie zaluje, tani i sprawdzony sposob na biegunke
  • ktosiam. 2012.02.10 [20:50]
    jesc nic nie musi, na pewno nie ma apatytu
    ale dziewczyny dobrze Ci napisaly, musi pic.Jesli nie chce, to strzykawka tak jak pisala mama wyzej.
    Niestety musialam robic tak samo, bo dziecko nie chcialo nic pic.
  • aga3333333333333 2012.02.10 [20:56]
    Możesz spróbować też odgazowanej oryginalnej coca coli, między łykami podawałam mu smectę, Pomogło , a miał roczek wówczas.
  • kurde fantastyczne :) 2012.02.10 [20:57]
    oooooooo właśnie o coli też słyszałam. właśnie takiej odgazowanej.
  • makaaaaaaa smutno 2012.02.10 [20:58]
    probowalam strzykawką ta od leku i nie chce wyrywa sie szarpie, wiecie gdyby mniejsza byla to by wypila a ona ma 1,5 roku wiec sie zna na rzeczy................... nie da sie oszukać!
    PROBLEM Z PICIEM JEST TAKI ZE ONA CHCE TYLKO PIĆ SOKI A PRZY BIEGUNCE SOKOW NIE MOZNA PIC? ! NALAŁAM JEJ DO BUTLI HERBATKE SAGA CZY LIPTON I NIE PIJE TEGO! NO WIEC NALAŁAM HYDRONEA DO BUTLI TEZ NIE WYPIJE! CZEKA NA SOK;(
  • kup 2012.02.10 [21:01]
    enterol w saszetkach i daj jej do picia. uwazaj by sie nie odwodnila
    moze miec rota
  • xcvbnm 2012.02.10 [21:02]
    Soków na pewno nie może. Poić łyżeczką, po minimalnej ilości. Wlewaj wodę albo czarną herbatę. Musisz, bo się odwodni. Jeśli nie dasz rady, jedź na ostry dyżur/ do szpitala pod kroplówkę.
  • xcvbnm 2012.02.10 [21:03]
    MUSI TYLKO PIĆ. Jeść nie musi. Odpuść.
  • maja823 2012.02.10 [21:03]
    wsyp tą hydroneę do tego soku, sok tak nie zaszkodzi jak hydronea pomoże
  • xcvbnm 2012.02.10 [21:05]
    Mam trójkę i doświadczenie. Nawet przy odruchu wymiotnym coś wlejesz. Spokojnie, panika cię wykończy.
  • trybika 2012.02.10 [21:07]
    Mój 10-miesięczniak w zeszłym tygodniu miał biegunkę - podobno epidemia u nas.
    Nie chciał jeść marchwi i ryżu, więc właściwie przez 5 dni tylko na piersi był (normalnie karmię go tylko rano i wieczorem, ale by mi z głodu umarł).
    Na szczęście przyzwyczaiłam go do wody, więc z piciem nie było problemu.
    Spróbuj dać zwykłej wody, herbaty czarnej takiemu malutkiemu dziecku bym nie dawała. Albo zaparz jej koperek - mój synek tak samo chętnie pije jak te słodkie granulowane herbatki.
  • okilna 2012.02.10 [21:42]
    jesli musi pic mleko to kup enfamil o-lac, bez laktozy polecane przy biegunce, puszka ok 30 zł, dawaj duzo herbaty, wody, sucharki i ibiszko[ty
  • nie lubimy biegunek!! 2012.02.11 [02:40]
    dawaj dziecku pic lactoral, jest to probiotyk dla dzieci, usprawni on prace przewodu pokarmowego, skróci czas trwania biegunki. Mozesz go podawac ile chcesz, nie ma skutkow ubocznych i jest bezpieczny dla dzieci.

  • lionne 2012.02.11 [10:19]
    mozesz zrobic kompot ze swiezych jablek (nie z suszonych)

    Zosia 07.08.2007 i Julek 22.04.2010
  • bettycu 2012.12.03 [11:33]
    jeśli dziecko nie chce jeść marchwianki, można zrobić kisiel z jagód, to dzieci lubią, a jagody mają właściwości wiążące. orsalit przed podaniem można schłodzić, smakuje wtedy lepiej. moja córka pije wodę, więc nie mam problemów z nawadnianiem na szczęście.
  • haska 2017.10.13 [11:53]
    Gdybyś miała biegunkę od tego czasu... nie nie miałabyś, bo by cię nie było. Nie wiesz co do biegunka. U ciebie chodziło o coś innego. Na normalną biegunkę wystarczy Smecta i w ciągu kilku dni masz całkowity spokój - zależy od wirusa wiele. Istotne jest to, że nie wystarczy zatrzymać biegunkę - to choroba, którą trzeba do końca doleczyć.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...