Odpowiedz na ten temat

Ćwiczenia z obciążeniem

  • gość 2013.10.16 [16:20]
    Postanowiłam zacząć ćwiczyć.Od paru tygodni chodzę regularnie na aerobic ( bs) na którym są zawsze ćwiczenia z obciążeniem hantle albo sztangi.Stad moje pytanie.Czy żeby odchudzić górne partie ciała ręce ramiona plecy powinnam ćwiczyc z cięższym obciążeniem czy lżejszym?Do tej pory ćwiczę z cięższym ( hantle 2kg ) ale nie zauważyłam żeby mi ręce chudły tylko rozbudowują sie!!!
  • gość 2013.10.16 [16:38]
    Najlepiej bez żadnego obciążenia. Aby odchudzić wszelkie partie ciała trzeba przede wszystkim spalać tłuszcz, a nie ćwiczyć siłowo. Czyli dieta plus trening aerobowy, a nie żadne hantle i sztangi. I nie da się odchudzić miejscowo, tłuszcz leci zawsze z całego ciała, choć w zależności od budowy danej osoby są partie bardziej i mniej oporne.
  • gość 2013.10.16 [16:44]
    BZDURY.
    "10. Nie zależy mi na mięśniach, po co mam ćwiczyć z ciężarami
    To jest podstawowy błąd w myśleniu większości kobiet. TAK powinno Ci zależeć na mięśniach, bo :
    - pól kilo mięśni spala około 50kcal tylko by przetrwać, słowem nasza dziewczyna z przykładu po roku i zdobyciu 4kg mięśni może mieć podstawowy metabolizm wyższy o 200kcal dziennie. Co bez zmiany diety i ilości ćwiczeń, trybu życia zaowocuje spaleniem dodatkowego 1 kg tłuszczu w ciągu miesiąca
    - organizm pozbywa się nadmiaru nieużywanych mięśni szybciej niż je buduje, to jest zresztą bolączką większości mężczyzn pragnących uzyskać grecki ideał sylwetki , jak przestaniesz ćwiczyć i tak stracisz to co zyskałaś
    - ok 25-30 roku życia zaczynamy tracić nasz tkankę mięśniowa, stad w pewnym momencie, kobiety “budzą się” stwierdzając ze nagle łatwiej tyją, a trudniej im schudnąć, bo kiedyś starczyło tylko nie zjeść kolacji czy pobiegać 3 razy…… Po 40 roku życia prędkość tracenia mięśni wynosi ok 20g mięśni rocznie
    - ćwiczenia z ciężarami to nie tylko dbałość o mięśnie ale również o kości, kobiety ćwiczące z obciążeniem mogą uniknąć osteoporozy, oraz wzmocnić stawy
    - silne mięśnie to lepsza postawa i unikniecie problemów z bólami krzyża barków…
    - ćwiczenia na siłowni zmniejszają: ryzyko chorób serca i cukrzycy, oraz kliniczne objawy depresji
    - i wracając do “odchudzania” ćwiczenia anaerobowe, do których nalezą ćwiczenia z ciężarami, podnoszą metabolizm na wiele godzin po treningu przyczyniając się bezpośrednio do spalenia tkanki tłuszczowej
    - no i co nie jest bez znaczenia, mięśnie zajmują mniej miejsca niż tłuszcz, mając kilogram mięśni zamiast kilograma tłuszczu "
  • gość 2013.10.16 [16:55]
    Czytaj ze zrozumieniem, nikt tu nie neguje znaczenia mięśni, ale dziewczyna wyraźnie napisała, że chce mieć szczuplejsze ręce,a nie bardziej umięśnione!
  • gość 2013.10.16 [19:09]
    No to jak chce mieć szczuplejsze to właśnie powinna zbudować mięśnie, proszę, piękne obrazki poglądowe:www.paleozonenutrition.com/2012/04/25/what-do es-your-body-look-like-on-the-inside-more-reasons-to-lift-we ights/
    Ludzie ważą po parę kg więcej albo tyle samo a wyglądają dużo szczuplej. "Dziwne", nie? smiech.gif
  • gość 2013.10.17 [20:44]
    Dzięki za zainteresowanie tematem.Dzisiaj znowu byłam na ćwiczeniach i powiem szczerze ze spokojnie daje radę ćwiczyć z hantlami 2 kg ale czuje jakby mi te ręce puchły.Chudnac nie chudnę a ręce sie rozrastaja! Moze faktycznie zmniejszyć obciążenie? Nadmiernie ze mam tendencje do szybkiego przybierania masy mięśniowej.Juz sie tak załatwiłam na spinningu zamiast chudnąc rozbudowałam nogi jak atleta.
  • gość 2013.10.18 [11:00]
    Hej, znam twoj problem z autopsji, sama mam szerokie ramiona i balam sie ze od ciezarkow tylko bardziej sie rozbuduja. Zasada jest taka- male obciazenie, duza ilosc powtorzen, wtedy ramiona chudna bez efektu przypakowania.
  • Wiola3444 2013.10.18 [12:32]
    Dokładnie małe obciążenie i jak najwięcej powtórzeń oczko.gif
    Dobrą ofertę na hantelki i ogóleni sprzęt fitness/siłownia ma teraz sklep sporti.pl Warto zaznajomić sie z ofertą i skorzystać z okazji:
    http://www.sporti.pl/search.php?text=hantle
  • Jolek_ 2016.06.07 [09:50]
    Dostane tu jeszcze jakąś odpowiedź? Zastanawiam się nad tymi obciążeniami https://www.hop-sport.pl/obciazenia/ . Jest ktoś kto korzystał, albo chociaż słyszał od znajomych jakaś opinie? Z tego co widzę sklep ma renomę, ale wole podpytać z kilki źródeł usmiech.gif
  • mażda 2016.06.19 [16:07]
    mimo ze jestem na redukcji to cwicze tez z obciazeniami 2kg bo to pomaga i nie patrzcie na wage tylko w lustro to najwazniejsze!! biore tez tabsy iqgreen z zielona kawa i sylwetka sie zmienia, patrzcie w lustro moje drogieusmiech.gif
  • kini5 2016.06.20 [12:52]
    Teraz w sklepach specjalistycznych dostępny jest dowolny sprzęt sportowy http://www.marbo-sport.pl/. Każdy może dobrać odpowiedni do swojego stylu ćwiczeń.
  • gosia877 2016.07.25 [20:35]
    Różne takie obciążenia, sprzęt do ćwiczeń możesz kupić w sklepie internetowym na: http://profitness.pl . Mają tam ciekawe propozycje godne uwagi.
  • Wellness0 2016.09.08 [14:14]
    Jeśli chcesz odchudzić to rób zawsze dużo powtórzeń z mniejszym obciążeniem. Pozdrawiam
    https://100club.pl/artykuly/5-zasad--ktore-na lezy-stosowac-przy-treningu-barkow ,631.html
  • gość 2017.01.19 [13:58]
    Paradoks ćwiczeń bez obciążenia polega na tym że wydaje się iż można je wykonać w domu ale właśnie po to są siłownie żeby trenować w specjalnie przygotowanym do tego miejscu gdzie są ludzie którzy pomogą w treningu. U mnie w Saturn Fitness nikt nie musi się prosić o pomoc bo jak ktoś wie jak trenować i widzi że ktoś popełnia błędy to mu pomoże żeby sobie nie zrobił krzywdy. Tym różni się trening na dobrej siłowni od treningu w domu lub jakieś małej osiedlowej siłowni.
  • gość 2017.02.25 [11:19]
    Przy ciężkich treningach dobrze zadbać o odpowiednie suplementy, w zależności od wyznaczonych celów dotyczących sylwetki. Jeżeli chodzi o odpowiedni przyrost masy mięśniowej polecam Largomass.
  • gość 2017.02.26 [14:00]
    Jakiej ławki do ćwiczeń używać przy ćwiczeniach ze sztangą? http://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet-silowy _Lawki-do-cwiczen-1135.html
  • gość 2017.03.05 [19:44]
    Przy treningach wysiłkowych polecam suplement largomass, dzięki któremu udało mi się zwiększyć masę mięśniową.
  • gość 2017.03.06 [23:17]
    Osobiście również stosuje suplement largomass od 2 miesięcy i wspomógł moją gospodarkę masy mięśniowej.
  • gość 2017.04.10 [18:20]
    Polecam wam https://www.e-insportline.pl uważam że to świetny wybór.
  • SlodkaPaskuda 2017.04.21 [14:19]
    Do takich ćwiczeń potrzebujecie profesjonalnego sprzętu, a taki właśnie znajdziecie na stronie https://mtidea.pl/sklep/kolka-gimnastyczne/45 -kolka-gimnastyczne-zestaw-.html dzięki którym uzyskacie pożądane efekty. Za pomocą takich ćwiczeń wyrobicie sobie krepę oraz stalowe mięśnie
  • gość 2017.04.27 [22:52]
    Warto zainwestować w suplement Largomass - osobiście używałem i udało mi się wraz z moim trenerem personalnym wyrzeźbić idealną sylwetkę dla siebie.
  • gość 2017.05.02 [11:41]
    Stosowałem ten suplement w ubiegłym roku, aktualnie jest zadowolony z osiągniętych rezultatów.
  • Jaguśka9 2017.05.18 [13:14]
    Pewnie, że tak tylko obciążenia muszą być dobrej jakości. Ja mam takie z K-Sport i sprawdzają się super, możesz tutaj zamówić: https://www.k-sport.com.pl
  • gość 2017.05.29 [10:29]
  • Marcin341 2017.05.30 [15:24]
    Same ćwiczenia bez odpowiedniej diety nic nie dadzą. Można przeciez trenować i obżerac się calymi dniami, po pierwsze rezygnacja ze śmieciowego jedzenia. mój blog: http://www.multisports.pl
  • Adriantrener 2017.05.31 [16:23]
    Ciekawy materiał.
    Zapraszam na mój blog;
    http://www.kulturystyka.blog.onet.pl
  • Marianpaker 2017.05.31 [19:15]
    Od jutra zaczynam moją przygodę z siłownią, dużo się tutaj dowiedziałem, bardzo dziękuję.
    http://kulturystyczna.blox.pl/

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...