Odpowiedz na ten temat

Fitness, silownia - co polecacie?

  • czas_cos_zmienic 2012.02.18 [13:53]
    Chcialabym poprawic jakos swoja kondycje i zgubic zbedne kilogramyusmiech.gif Zastanawiam sie jaka aktywność bedzie najbardziej odpowiednia. Fitness, silownia, moze jakis inny sport? Moze wy mi cos doradzicie? Znacie moze jakies kluby fitness, silownie najlepiej w Łodzi? Może chodzicie gdzies na podobnego typu zajecia?
  • shine07071991 2012.02.26 [13:29]
    witajjezyk.gif rowniez jestem z Łodziusmiech.gif moim zdaniemm lepiej jest chodzic na fitness jak bylam ostatnio to tak dali w kosc ze az chce sie isc jeszcze jezyk.gif najlepiej godzinka na silowni i godzinka na fitnessusmiech.gif i tak co drugi dzien moze jeszcze dodatkowo basenjezyk.gif
  • ankaakk 2012.03.01 [00:23]
    Siłownia, zdecydowanie siłownia.

    http://www.sfd.pl/Odchudzanie_%C5%81opatologi cznie%2C_czyli_odpowiedzi_na_najcz%C4%99%C5%9Bciej__zadawane _przez_kobiety-t585708.html

    "9. Siłownia? Ale ja nie chce być umięśniona.

    Kobietom brakuje odpowiedniej ilości testosteronu ("normalne" ilości wolnego testosteronu u mężczyzn to 270-1100 ng/dl, podczas gdy kobiet to 6-86 ng/dl* ) oraz maja mniej włókien mięśniowych (ok 60% ilości u mężczyzn) udało się im zbudować znaczącą ilość mięśni. Jak również trening siłowy nie zwiększa jego ilości u kobiet. Wszystkie umięśnione panie ze zdjęć, które staja nam przed oczami na myśl o siłowni, nie tylko długo i ciężko ćwiczą, ale również mają odpowiednią dietę i często niedozwoloną suplementacje wspomagająca rozwój tkanki mięśniowej. W rzeczywistości ćwicząc na czysto nasza przykładowa ,dziewczyna z czwartego pytania, przez cały rok z odpowiednio ułożonym w tym celu programem i dieta wysokokaloryczna, może liczyć na 3-5kg mięśni.
    Koleżanka - amatorka kulturystyki, pozwoliła mi wkleić swoje zdjęcie porównujące przemianę jaka przeszła w ciągu pól roku, dzięki treningowi na siłowni. Warto zwrócić uwagę jak pięknie ćwiczenia ze sztanga kształtują nogi i pupę i poprawiają ogólne wrażenie sylwetki

    Musze dodać ze jej ćwiczenia i dieta były ukierunkowane na jak najlepszy rozwój tkanki mięśniowej i żadna z przeciętnych dziewczyn ćwiczących na siłowni nawet nie zbliża się do tak ciężkich treningów, ani tak ostrej i wymagającej diety zawierającej bardzo duże ilości białka i sięgającej kalorycznością do 3000kcal. Każdy sam może ocenić na ile w tym czasie się "umięśniła";
    I link do dziennika forumowych kulturystek
    http://www.sfd.pl/-t582790.html

    Tak ja wygladam cwiczac silowo juz ponad 15 lat
    http://www.sfd.pl/-t561919-s57.html

    Jak widzisz budowa mięśni nie jest prosta, a dodatkowo, weź pod uwagę, ze ty zamierzając schudnąć, nie będziesz dostarczała wymaganej do budowy mięśni, ilości kalorii.

    10. Nie zależy mi na mięśniach, po co mam ćwiczyć z ciężarami

    To jest podstawowy błąd w myśleniu większości kobiet. TAK powinno Ci zależeć na mięśniach, bo :
    - pól kilo mięśni spala około 50kcal tylko by przetrwać, słowem nasza dziewczyna z przykładu po roku i zdobyciu 4kg mięśni może mieć podstawowy metabolizm wyższy o 200kcal dziennie. Co bez zmiany diety i ilości ćwiczeń, trybu życia zaowocuje spaleniem dodatkowego 1 kg tłuszczu w ciągu miesiąca
    - organizm pozbywa się nadmiaru nieużywanych mięśni szybciej niż je buduje, to jest zresztą bolączką większości mężczyzn pragnących uzyskać grecki ideał sylwetki , jak przestaniesz ćwiczyć i tak stracisz to co zyskałaś
    - ok 25-30 roku życia zaczynamy tracić nasz tkankę mięśniowa, stad w pewnym momencie, kobiety budzą się stwierdzając ze nagle łatwiej tyją, a trudniej im schudnąć, bo kiedyś starczyło tylko nie zjeść kolacji czy pobiegać 3 razy Po 40 roku życia prędkość tracenia mięśni wynosi ok 20g mięśni rocznie
    - ćwiczenia z ciężarami to nie tylko dbałość o mięśnie ale również o kości, kobiety ćwiczące z obciążeniem mogą uniknąć osteoporozy, oraz wzmocnić stawy
    - silne mięśnie to lepsza postawa i unikniecie problemów z bólami krzyża barków
    - ćwiczenia na siłowni zmniejszają: ryzyko chorób serca i cukrzycy, oraz kliniczne objawy depresji
    - i wracając do odchudzania ćwiczenia anaerobowe, do których nalezą ćwiczenia z ciężarami, podnoszą metabolizm na wiele godzin po treningu przyczyniając się bezpośrednio do spalenia tkanki tłuszczowej
    - no i co nie jest bez znaczenia, mięśnie zajmują mniej miejsca niż tłuszcz, mając kilogram mięśni zamiast kilograma tłuszczu wyglądamy szczuplej

    Zdjęcie uczestniczki zajęć Crossfit, której dzięki mięśniom, udało się poprawić wygląd sylwetki, wygląda szczuplej , ważąc więcej"

    Więcej w linku usmiech.gif
  • violcia83 2012.03.01 [13:50]
    Proponuję spróbować jednego i drugiego i zobaczyć co Ci się bardziej spodoba. Niestety miejscówek w Łodzi nie znam.

    http://strongersi.pl
  • teneryffaa 2012.03.01 [14:15]
    te dziewczyny z linków mają okropne nogi , jak u lekkoatlety. Brzuchy fajne , ale od pasa w dół dla mnie porażka . Jak załaożyć obsasy to raczej wygląda to śmiesznie i grubo , a nie sportowo .
    http://demotywatory.pl/2487665/Nie-wiesz-co-t o-duma
  • czas_cos_zmienic 2012.03.01 [14:33]
    Jednak zdecydowalam sie na fitness, a do tego dieta typu MŻoczko.gif Mam nadzieje, że za jakis czas zobacze pierwsze efektyusmiech.gif
  • sonia2011 2012.03.01 [15:37]
    Ja osobiście wolę fitness. Z bardzo prostej przyczyny. Na siłowni brakuje mi samodyscypliny. Szybko zmieniam sprzęt, nie wykonuję odpowiedniej liczby serii i w dodatku się nudzę. A na fitcie jakoś czas szybciej mija, głupio jakoś w trakcie zrezygnować jak wszyscy wokół ćwiczą.
  • shine1991 2012.03.07 [18:07]
    na zgubienie kilku kilogramow polecam trenergym mozna go kupic na allegro za 99zl i nie trzeba oplacac przesylkiusmiech.gif prosze sobie o tym pasie poczytacusmiech.gif pozdrawiamusmiech.gif
  • Mada co czasem tu wpada 2012.04.09 [09:18]
    takie mięśnie jak na zdjęciach, które panie przedstawiają wymagają dużo pracy i odpowiedniej diety i pewnie liczy sie też jaką kto ma budowę. Sama spędziłam 3 miesiące na siłowni, ćwicząc codziennie różne partie ciała i zwiększając obciążenia. Na rowerku czy na bieżni byłam tylko czasami bo tam było przeważnie zajęte. Ani trochę się nie zbliżyłam do tego co jest na zdjęciach a niechciany tłuszcz zleciał i spadał jeszcze później jak już mi się karnet skończył. Pewnie jakbym sie częściej dostawała na rowerki to by jeszcze więcej spadło, bo najlepiej jest połączyć ćwiczenia siłowe z jakimś fitnessem albo aerobami.

    Co do kondycji to zależy w czym ją chcesz poprawić.
  • Mariika23 2016.05.22 [12:35]
    Myślę, że bez problemu mogę w łodzi polecić dwa miejsca. Jeśli chodzi o centrum to bardzo fajna jest Sportera. Ćwiczy się pod okiem profesjonalistów, podobnie zresztą jak np na nowej Gdyni. Tam też całkiem fajnie a i wygląda to naprawdę ładnie: https://stacjanowagdynia.pl/fitness-gym/fitne ss . Ogólnie jeśli chodzi o tego typu sprawy to fajnie mieć też osobę z którą można na takie zajęcia chodzić. Najważniejsza tutaj jest motywacja i to by ktoś pomógł nam się zmotywować gdy siły brak usmiech.gif
  • lewkawka 2016.05.24 [21:28]
    każda aktywność fizyczna będzie dobra na zrzucenie zbędnych kilogramów usmiech.gif ja akurat ćwiczyłam to na co miałam ochotę, raz siłownia, raz fitness i tak na zmianę.. trochę mi zajęło zrzucenie mojego nadbagażu ale bardzo pomogło mi branie tabletek z zielona kawa iqgreen bo to co wcześniej chudłam w ciągu 2 miesięcy to zrzuciłam w ciągu jednego
  • Nikolx 2016.05.25 [13:58]
    Ja tabletkami wolę się nie faszerować, jak już to jakieś urządzenie do ćwiczeń i do tego bieganie i sylwetka się pięknie modeluje. W domu ćwiczę na rowerku treningowym 2 razy w tygodniu i 3 razy w tygodniu biegam. Suplementy używam tylko takie ze sporti na ochronę stawów i witaminowe.
  • gość 2016.05.26 [15:57]
    do lewkawka
    ja właśnie biorę iqgreeny i nie żałuję ani jednej wydanej złotówki, motywacja jest!!usmiech.gif a dodatkowo wraz z przyjaciółką ścigamy się w zrzucanych kilogramach więc działanie też ze zdwojoną siłą!!
  • SaineK 2016.06.10 [14:15]
    Żeby zachować dobrą kondycje, to trzeba się trochę postarać. Ja zdecydowanie polecam fitness, ponieważ świetnie wpływa on na formowanie sylwetki. Ja staram się chodzić na siłownie trzy razy w tygodniu. Mam wykupiony karnet do klubu fitness platinium w Radomiu. Ostatnio byłam na crossficie i ledwo potem wróciłam do domu, ale było warto. Jak ktoś jest z Radomia, ale nie tylko to polecam zajrzeć: http://fitnessplatinium.pl/ Dobry trening może nas nieźle sponiewierać, ale i efekty będą fantastyczne.
  • minusia78 2016.06.12 [17:14]
    też brałam iqgreeny i macie racje że najlepiej odchudzać się z kimś bo wtedy jest większa motywacjausmiech.gif razem z siostrą zrzuciłyśmy ponad 25kg, a napędzałyśmy się nawzajem która schudnie więcej i to dało najlepsze efekty jezyk.gif
  • gość 2016.06.19 [16:28]
    fajnie że macie taką motywację.. może jakbym i ja miała z kim i zaczęła brać te iqgreen to by mi łatwiej poszło.. a póki co obijam się na tyłku.. czas by w końcu ze sobą było zrobić bo zaczyna się źle dziać..
  • gość 2016.06.19 [23:13]
    ja polecam rower. sama jeżdże na swojej Indianie od kilku miesięcy i co? efekty są rewelacyjne. wystarczy godzinka dziennie. porządny rower to podstawa. jeden wydatek i później nie musisz wydawać kroci na siłownię. a rowerki od Indiany są naprawdę spoko
  • raza33 2016.06.20 [06:51]
    Ja polecam orbitrek magnetyczny http://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet-Cardio _Orbitreki_Orbitreki-domowe-1120.html. Ćwiczenia na nim są przyjemne i efektywne.
  • gość 2016.07.18 [10:11]
    Idź na fitness i siłownie i zobaczysz sama co przypadnie Ci do gustu. Mi bardzo podobają się ćwiczenia na siłowni i chodze na http://enjoyfitnessandgym.pl/ już od 3 lat. Efekty są widoczne sporo schudłam i zamieniłam tkankę tłuszczową na mięśnie oczko.gif .
  • gość 2016.07.22 [14:02]
    wedlug mnie silownia bedzie najlepszym rozwiązaniem, sama chodze już od dłuższego czasu w polaczeniu z aerobikiem dowww.bsmira.com i daje to bardzo dorbe efekty
  • rec234 2016.07.25 [21:03]
    Każdy kto kompletuje wyposażenie swojej siłowni powinien koniecznie pomyśleć o dobrym zestawie hantli stałych http://marbo-sport.pl/pol_m_Gryfy-i-obciazeni a_Zestawy-obciazen_Zestawy-hantli-stalych-1145.html
  • gość 2016.07.25 [21:42]
    najbardziej Ci polece diete paleo i suplement therm line hydrofast. To jest najważniejsze. Potem dopiero ćwiczenia .. może być fitness może być siłownia. Obojętne, ,musisz wybrać to w czym czujesz się najlepiej.
  • gość 2016.11.21 [14:41]
    My otworzyliśmy właśnie z mężem niewielką prywatną siłownie. Pamiętaliśmy o dobrym wyposażeniu szatni w http://www.met-lak.com.pl/ - naprawdę było warto!
  • szogunka 2016.11.21 [23:55]
    ja chodzę indywidualnie na siłownie, ostatnio kupiłam sobie blender przy okazji zakupów w sferisie i codziennie rano robię sobie świeży mus z owoców i warzyw, piję dużo wody i zieloną herbatę. minął miesiąc i 1,5kg w dół! smiech.gif
  • gość 2016.12.15 [10:14]
    Najlepiej zapisać się na fitness. Sprawdz http://new.fitswim.pl sama z koleżankami chodzimy na fintess i wszystkie zgodnie chwalimy usmiech.gif
  • gość 2016.12.15 [13:59]
    w Warszawie na Targówku najlepszy Saturn Fitness, zapisz sie karnet kosztuje 69zl z tego co pamietam ale trzeba miec legitke studencka a jak nie masz to chyba 79zl sie placi wiec i tak jest tanio a masz silownie + wszystkie zajecia fitness zumby i takie tam
  • gość 2017.01.20 [14:47]
    W Łodzi bardzo fajny klub otworzyli REVERS na Rokcińskiej 142 http://revers.in/o-klubie/
  • gość Adam J 2017.01.20 [19:54]
    Ja również uważam, że siłownia, a do tego jeszcze dobra suplementacja, mi bardzo pomogło zastosowanie Largomass
  • Zlosnicazla 2017.01.22 [22:21]
    zalezy co lubisz bo niektórych nudza cw na siłowni i wolą np zumbę
  • gość Eryk 2017.01.27 [22:20]
    Ja też bardziej bym optował za siłownią. Dobrym pomysłem jest też dodanie largomass. Ale zrobisz jak uważasz
  • Zlosnicazla 2017.01.28 [21:15]
    jak poprawa kondycji to zdecydowanie fitness

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...