Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

myku myk

Tabletki ANTY a NARKOZA? korekcja nosa

Polecane posty

Biore Novynette, czy rzeczywiście trzeba przestac brać tabletki 6 tyg przed operacja? Na ulotce jest napisane zeby zrobic przerwe, ale moze sa jakies inne tabletki ktore sa dozwolone podczas narkozy? Moglabym wtedy przejsc na inne. Jak to jest? Dlaczego maja znaczenie podczas narkozy/ zabiegu chirurgicznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z tego co wiem to tabletki zwiekszaja krzepliwosc krwi co nie zawsze jest dobre, ale nie jestem lekarzem. Lepiej zapytaj lekarza, bo to dosc trudne pytanie. Ale skoro sa jakies zastrzezenia to lepiej wziac je pod uwage. Pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lekarza na pewno zapytam. Ale być moze któraś z was była w takiej sytuacji i wie jak to jest.... Szczerze mówiąc nie chciałabym przerywac brania tabletek, po pierwsze ze względu na antykoncepcję a po drugie bylabym pewna kiedy bede miec miesiaczke a inaczej moge miec nieregularne krwawienia.... a podczas miesiaczki nie mozna byc operowanym a termin zabiegu jest podany z 4 miesiace wczesniej....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mialam taka sama sytuacje z tym ze ja mialam operowane kolano..wlasnie chodzi tutatj o krzepliwosc krwi..ja przerwalam branie tabletek 1 cykl przed zabiegiem i zaczelam brac w czasie pierwszego @ po zabiegu...ztego co wiem zadnych tabletek anty nie mozna brac podczas zabiegow chirurginzych jesli nie przerwiesz ich brania moga ci anwet odmowic w dniu zabiegu jego wykonia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczej przerwe, dla swojego bezpieczenstwa. Ale i tak jestem ciekawa opinii:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach