Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mekintoszzzzz

Czy łatwo jest zmienić pracę przed 40 ką?

Polecane posty

Gość mekintoszzzzz

Witam panie Moje pytanie dotyczy zmiany pracy ponieważ pracuję w administracji państwowej najgorszy wybór z możliwych i tak jej już nie znoszę że chcę odejść ale gdzie? Nie mam doświadczenia w pracy w firmie Co radzicie gdzie się udać ja poprostu nienawidzę swoją dotychczasową pracę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość akuratt
Idź na urlop, odpocznij, poza tym - nikt nie lubi poniedziałków.... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mekintoszzzzz
to nic nie zmieni ja autentycznie nienawidze tej pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zamiana 131
a o jest w niej najgorsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość beatakaFS
uRZĄD TO NAJGORSZA OPCJA Z MOŻLIWYCH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dokładnie!
Wiesz niektore babki się zabijają by pracować w budżecie bo stabilna robota, to nic że nudna i towarzystwo też nieciekawe... Ja pracowałam 3 lata w księgowości i było całkiem fajnie, bo zajmowałam się kilkoma rzeczami. Niestety nie zostałam tam bo nie bylo etatow, a pracowalam na um.zlecenia. Dzisiaj wiem że o wiele więcej się nauczyłam odchodząc stamtąd. Moja koleżanka nadal wprowadza kwitki , co dzień te same.... NUDA Jezeli mierzi Cię tam praca to szukaj nowej, ale nie odchodź stamtąd póki nie znajdziesz nowej. Warto czasem zmienić pracę. A co byś chciała robić >??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mekintoszzzzz
Najchętniej chciałabym otworzyć swoją działalność gospodarczą i zająć się czymś ciekawym i wmiarę dochodowym Urząd to przybytek dla niedorozwojów