Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wglowiesieniemiesci

tanie rozmowy

Polecane posty

Gość wglowiesieniemiesci

Witam, hm..jakby to napisać krótko i na temat. Otóż, mój mąż za dwa tygodnie jedzie do Niemiec i chcielibyśmy mieć ze sobą kontakt głównie telefoniczny bo z wifi nie zawsze będzie miał możliwość połączenia. Korzystamy z kart prepaid Heyah i z tego co wyczytałam te połączenia nie będą takie "straszne" jednak czy są jeszcze tańsze sposoby związane z telefonami kom. ? Niestety jestem zielona w tych sprawach odnośnie roamingu etc.. po prostu nie znam się na tym, czy ktoś może mi coś doradzić co będzie najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku? Dodam, że to mąż będzie dzwonić częściej bo to będzie zależeć od jego dnia pracy.. proszę o sensowne komentarze ;) z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja nie mieszkam w Niemczech
a w Wielkiej Brytanii,ale sadze ze bardziej oplacaloby sie kupic karte sim miejscowego operatora i wyszukac najlepsza taryfe do wykonywania polaczen miedzynarodowych. Moze ktos z Niemiec sie odezwie z dobra znajomoscia taryf i operatorow :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wglowiesieniemiesci
;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiktoria991
Mój mąż ostatnio mi oznajmił, że prawdopodobnie wyjedzie do Anglii na 2-3 miesiące. Szczerze mówiąc załamałam się i pierwszą moją myślą było - jak my będziemy się kontaktować? Połączenia telefoniczne są przecież bardzo drogie. Na szczęście udało mi się znaleźć internetową telefonię komórkową - http://www.spikon.pl/tanie-rozmowy/ i chyba skorzystam z usług tego operatora. Rozmowy zagraniczne są o wiele tańsze niż w roamingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość