Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Niepłodność  badania

Badania niepłodność

Polecane posty

Gość Niepłodność  badania

Witam serdecznie, Jestem studentką psychologii. Obecnie piszę pracę magisterską o niepłodności i kobietach, które się z nią zmagają. Zdaję sobie sprawę, że temat niepłodności jest bardzo delikatny. Potrzeba dużo empatii i zrozumienia dla wszystkich, którzy bezskutecznie starają się o dziecko. Niestety w Polsce to w dalszym ciągu temat tabu- ludzie nie zdają sobie sprawy jak wiele przykrości sprawiają osobom: zadając niekończące się pytania, udzielając "dobrych" rad, wywierając nacisk itd. W związku z tym chciałabym zbadać, jak choroba, jaką bez wątpienia jest niepłodność, wpływa na kobiety. Szukam kobiet, które zechciałyby uczestniczyć w moich badaniach. Badanie polega na wypełnieniu dwóch anonimowych kwestionariuszy psychologicznych- ok. 15 min. Konieczne jest osobiste spotkanie (indywidualne lub grupowe). Szukam kobiet z Warszawy i okolic (Pruszków, Grodzisk, Żyrardów). Możliwe spotkanie również w Krakowie. Oczywiście ja dojeżdżam do osoby, która zgodzi się na spotkanie. Będzie to dla mnie nieoceniona pomoc i bogate źródło wiedzy. Dla kobiet, które zgodzą się na spotkanie mam upominki związane z tematem starań o dziecko takie jak np. test ciążowy, termometr owulacyjny, herbatki dla kobiet starających się o dziecko. Ponadto otrzymałam pulę dziesięciu 1-miesięcznych abonamentów Premium w OvuFriend do rozlosowania wśród uczestniczek badań!! GWARANTUJĘ PEŁNĄ ANONIMOWOŚĆ!! Czekam na zgłoszenia: nieplodnosc.badania@gmail .com Z pozdrowieniami, Katarzyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się