Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

sprzedaz mieszkania, formalnosci

Polecane posty

Gość gość

witam, mam 23 lata jestem osoba kompletnie zielona i potrzebuje wszelkich informacji dotyczacych sprzedazy mieszkania. czy cene moge sobie wziac z nieba czy musi byc wycena rzeczoznawcy? ile sie czeka na znalezienie klienta, tak szacunkowo? kto placi podatek i w jakiej wysokosci? czy sa jeszcze jakies koszta dodatkowe? ogolnie jak trwa caly taki proces i ile czasu. mieszkam za granic w posce bywam zadko bardzo. mieszkanie mam w bialymstoku i chce je jak najszybciej sprzedac. lece na poczatku lipca na 6 tyg do polski czy to wystarczy na sprzedanie nieruchomosci i dokonanie wszelkich formalnosci z tym zwiazanych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mogę odkupić za 100k, ale min. 130m2 w centrum 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale badziew
W tej sytuacji lepiej zlecić sprzedaż do jakiegoś biura nieruchomości. Formalności jest sporo: sąd, notariusz, wizyty u wszystkich dostawców prądu, gazu, w spółdzielni, zaświadczenia o tym, że mieszkanie nie jest zadłużone i tak by wymieniać i wymieniać. Czy akurat znajdziesz kupca w terminie, który sobie zaplanowałaś? No raczej nikt wróżką nie jest. A cenę najlepiej zlecić rzeczoznawcy, bo jak sobie wymyślisz jakąś z kosmosu to i kupca nie znajdziesz. Zwłaszcza, że teraz ceny mieszkań cały czas lecą w dół, a popyt jest taki sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moim zdaniem lepiej zatrudnić rzeczoznawcę np http://ekspertyzy.waw.pl/ bo inaczej może się okazać, że np za mało cenisz mieszkanie i stracisz, fachowiec pomoże Ci ocenić wartosć mieszkania