Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Uderzył mnie!

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentką, mam 20 lat. Moja mama wyszła ponownie za mąż, a z biologicznym ojcem nie mam kontaktu. W domu nie działo się dobrze, miałam bardzo złe relacje z moją mamą i ojczymem. Rok temu wyjechałam na studia do większego miasta w, którym mieszka i pracuje syn męża mamy. Mama i ojczym zdecydowali, że mam na czas studiów zamieszkać u niego. On zresztą sam to zaproponował. Początkowo było miło i bardzo fajnie. Miałam z nim dobry kontakt i cieszyłam się, że uwolniłam się od toksycznego domu ale z czasem on zaczął być dla mnie co raz bardziej wredny, okrutny i podły.. Nie wiem co było przyczyną zmiany jego zachowania. Jednak wczoraj przesadził! Około 18:00 poszedł sobie i zostałam sama. Jak wrócił to było już jakoś po 21:00. Ja siedziałam już w łożku i przeglądałam katalog. On przyszedł do mnie do pokoju i był pijany. Zaczął głaskać mnie po policzku, ramieniu i wygadywać dziwne rzeczy. Kazałam mu przestać i spadać. Zezłościło go to i mnie przydusił, uderzył, opluł i obraził. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
choć fakt , że gdyby jeszcze trochę wytrzymał ciśnienie i moje opory [dla przyzwoitości] to bym mu się oddała bo mnie kręci. przystojny jest skubany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
9:59 - podszywacz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To już musisz zgłosić swojej matce bo widać że facet ma wobec ciebie niewłaściwe intencje, jeśli będziesz na to pozwalała to nie tylko może cię bardziej pobić ale nawet może dojść do gwałtu więc reaguj czym prędzej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach