Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość allei

zwolnienie z wfu

Polecane posty

Gość allei

witajcie, mam problem. staram się o zwolnienie z wuefu, mam do tego powód, gdyż mam problemy ze zdrowiem i nie wszystkie ćwiczenia wykonywanie na wuefie mi odpowiadają, większość czasu poświęconego na ćwiczenia my marnujemy na branie w piłkę nożną, więc ćwiczę na siłowni trzy razy w tygodniu i to mi bardziej odpowiada; na tę chwilę mam z wuefu nieklasyfikowanie ze względu na nieobecności, a wystawianie ocen mamy 1 grudnia. a ja jestem zapisana do lekarza, który mi to zwolnienie może wystawić na 2 grudnia. jest sens zapisywania się na wcześniejszą wizytę do lekarza rodzinnego, czy wuefistka uzna mi zwolnienie na ten semestr jeżeli podam je następnego dnia po wystawieniu ocen?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może nie uznać. Czemu nie załatwiłaś sobie zwolnienia na początku semestru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość allei
bo dopiero niedawno byłam na badaniach i wtedy wyszło, że ćwiczenie jest dla mnie dłużej niewskazane, ale kazali mi się udać do specjalisty, a tu teraz mi wuefistka wyskakuje z nieklasyfikowaniem ://

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To czemu już wtedy nie poprosiłaś o zwolnienie przynajmniej na jakiś czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
teraz to tylko zwolnienia z wf-u a za pare lat grubasy będą chodzić po ulicach jak w USA ich jedyną rozrywką będzie MC donald hahahhaha ale w sumie weź to zwolnienie i kup sobie duży zestaw frytków w Mc donald :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość