Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Magdionka

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Magdionka

    Ebooki dla wszystkich

    PILNIE poszukuję publikacji dotyczących reklamy, perswazji, komunikacji społexznej, Będę wdzięczna za każda propozycję pdf badz e-book ponieważ mam ogromne trudnosci ze znaleznien niżej wymienionych :( :( J. Ignatowicz-Skowrońska związki frazeologiczne w reklamie prasowej. Ryszard Tokarski Kreowanie świata w tekstach J. Maćkiewicz Metafora w reklamie M. Golka Świat reklamy Lewiński Piotr Retoryka reklamy Proszę pilnie o pomoc! email- magdiOnka@gmail.com
  2. Magdionka

    Ebooki dla wszystkich

    PILNIE poszukuję publikacji dotyczących reklamy, perswazji, komunikacji społexznej, Będę wdzięczna za każda propozycję pdf badz e-book ponieważ mam ogromne trudnosci ze znaleznien niżej wymienionych :( :( J. Ignatowicz-Skowrońska związki frazeologiczne w reklamie prasowej. Ryszard Tokarski Kreowanie świata w tekstach J. Maćkiewicz Metafora w reklamie M. Golka Świat reklamy Lewiński Piotr Retoryka reklamy Proszę pilnie o pomoc! email- magdiOnka@gmail.com
  3. Magdionka

    Ebooki dla wszystkich

    PILNIE poszukuję publikacji dotyczących reklamy, perswazji, komunikacji społexznej, Będę wdzięczna za każda propozycję pdf badz e-book ponieważ mam ogromne trudnosci ze znaleznien niżej wymienionych :( :( J. Ignatowicz-Skowrońska związki frazeologiczne w reklamie prasowej. Ryszard Tokarski Kreowanie świata w tekstach J. Maćkiewicz Metafora w reklamie M. Golka Świat reklamy Lewiński Piotr Retoryka reklamy Proszę pilnie o pomoc! email- magdiOnka@gmail.com
  4. Magdionka

    Ebooki dla wszystkich

    PILNIE poszukuję publikacji dotyczących reklamy, perswazji, komunikacji społexznej, Będę wdzięczna za każda propozycję pdf badz e-book ponieważ mam ogromne trudnosci ze znaleznien niżej wymienionych :( :( J. Ignatowicz-Skowrońska związki frazeologiczne w reklamie prasowej. Ryszard Tokarski Kreowanie świata w tekstach J. Maćkiewicz Metafora w reklamie M. Golka Świat reklamy Lewiński Piotr Retoryka reklamy Proszę pilnie o pomoc! email- magdiOnka@gmail.com
×