Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

analagdam

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. analagdam

    Bielizna MIRIALE

    po wysłaniu dwóch maili dostałam info że moje zamówienie zostało anulowane :) wychodzę z założenia że w tym wypadku bielizna już do mnie nie trafi :) uffff
  2. analagdam

    Bielizna MIRIALE

    A do mnie dzwoniła babka przed chwila.. powiedziała ze ma moje dane z ankiet które wypełniałam w szpitalu jak urodziłam córcie. Pech chciał ze trafiłam na to forum już po złożeniu zamówienia :/ Nr z którego dzwoniła nie działa, ale dodzwoniłam się do firmy Miriale pod nr (022) 205 52 50 (http://www.provea.com/Provea/ProveaMember/siteterms.aspx?CultureSet=pl-PL). Tam powiedziałam nazwisko konsultantki z którą rozmawiałam i powiedziałam że chcę z nią rozmawiać w sprawie złożonego przed chwilą zamówienia. Dowiedziałam się że zamówienia telefoniczne realizuje firma zewnętrzna a do firmy Provea lista zamówień dociera co dwa tygodnie. Na pytane jak mogę zrezygnować z zamówienia złożonego kilka minut wcześniej pani poinformowała mnie, żebym zrobiła to za dwa tygodnie (a dokładnie w poniedziałek za 1,5 tyg.) i mogę to zrobić telefonicznie lub mailowo. Oczywiście zrobię to mailowo, bo na telefon nie będę miała żadnego dowodu że taka rozmowa miała miejsce. Maila do nich wyślę dziś, w ten poniedziałek i następny - żeby nie było że za późno dostali i gacie poszły pocztą już :/ Paczki - jeżeli przyślą - nawet nie zamierzam otwierać, tylko odeślę poleconym razem z rezygnacją i zachowam dowód nadania. Myślicie że ma szanse w ten sposób wyrwać się z ich szponów??? :(
×