Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

kirkhammet

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Wszystko napisane przez kirkhammet

  1. Witam, Zamówiłam 6 tygodni temu 7 par drzwi w sklepie "Domex" , sprzedawca powiedział mi że dostarczą nam te drzwi w 2-3 tyg, w wyjątkowych sytuacjach max do 4 tygodni. Jak się domyślacie, do tej pory drzwi nie otrzymałam, a śpieszy mi się niesamowicie. Mam u siebie spore remonty które zaczeliśmy już ponad miesiąc temu, brak drzwi blokuje roboty i mam poważne obawy że będę miała syf na świętach, oprócz tego jest jeszcze sporo do zrobienia m.in. obicie ścian płytami gipsowymi żeby to zrobić dokładnie to drzwi już muszą być więc czekamy z tym. Moje pytanie jest takie czy mogę coś wskórać np. u "Rzecznika Spraw Konsumenta" lub gdzieś indziej żeby dostać jakąś rekompensatę za tak długi czas oczekiwania. Umowy żadnej nie spisałam, jedynie jest kwitek wpłaty zaliczki. Doczytałam w internecie jedynie to że jak nie ma umowy pisemnej to obowiązuję umowa ślowna, a świadków mam. Proszę mi doradzić co mogę w tej sprawie zrobić, czy cierpliwie czekać i im odpuścić czy dochodzić swoich praw w jakimś urzedzie?
×