Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Vesp

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Trzy tygodnie temu zamówiłem pewien produkt w internetowym sklepie. Tego samego dnia dokonałem przelewu, który dotarł do nich w ciągu 2 dni. Myślałem, że po jego otrzymaniu od razu wyślą przesyłkę - tak się jednak nie stało. Dzwoniłem do nich jeszcze w tym samym tygodniu i powiedzieli, że wyślą, ale nie zrobili tego. Święta minęły, dzwonię znowu do nich we wtorek żeby ich opieprzyć, ale facet mi przerwał i powiedział, że się tym zajmą i napiszę mi maila, bądź oddzwoni. Dzisiaj jest czwartek i nic! Żadnej odpowiedzi. Nie mam pojęcia jak można tak traktować klientów. Jak ich zmusić do wysłania tej paczki?
  2. Są. Ja jestem najlepszym przykładem :)
  3. http://www.emito.net/ogloszenia/Dumfries/Praca-w-Anglii-Szkocji-Walii-Irlandii-Polnocnej/962192/praca_na_farmie Jak myślicie, o co konkretnie gościa zapytać gdy do mnie oddzwoni? Nie chce trafić na oszusta.
×