Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

nightwish29

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Wszystko napisane przez nightwish29

  1. dziewczyny, pytałam już wcześniej, jak wam się pracuje z panią F. -pseudo kierownik regionalna? dla mnie to ona powinna zmienić prochy które chyba ćpa
  2. dziewczyny z 5 grupy, wiem że wszystkie sklepy ostatniej grupy będą likwidowane, prawdopodobnie wszystkie w listopadzie, więc szykujcie się, to potwierdzona informacja, więc nie dajcie sobie zamydlić oczu.
  3. jak wam się współpracuje z kierownikiem regionalnym Panią F? jak przebiega współpraca, odnośnie wyglądu sklepu, towarowania itd?
  4. cisza zapadła, bo wszyscy już dostali pisma, będzie wóz albo przewóz, wszystko wiadome, ale pan Muller teraz sam musi pracy sobie szukać,
  5. niestety, dziś trwały negocjacje dotyczące wykupu i przejęcia Schleckera, ale za dużo chciano pieniędzy, oficjalnie Schlecker ostatecznie dziś ogłasza upadłość, i kolejne 13 tysięcy ludzi straci pracę , nas to na pewno tez czeka
  6. my też dostałyśmy , ale kurcze 12 sztuk, nie wiem po co, to chyba pomyłka
  7. my też dostałyśmy , ale kurcze 12 sztuk, nie wiem po co, to chyba pomyłka
  8. może trochę jestem natarczywa, ale może któraś powie co oznaczają grupy towarowe, czym się różnią? bardzo proszę o odpowiedź
  9. a czym się różni grupa towarowa 3 np. od 4 albo 1 od 2? Przepraszam może to głupie pytanie ale naprawdę nie wiem
  10. Zapomniałam dodać. Jeśli chodzi o konkurs kart Visa, to nagrody dostaną oczywiście "Ci " na górze a my ekspres z odzysku, z zamkniętych niemieckich placówek .
  11. U nas tez zamykają placówki, raz po raz, a najgorsze jest to że nikt wcześniej nie powie ani słowa, przyjeżdża ciężarówka, pakują towar a załodze mówią dziękujemy albo i wcale. A personel zdziwiony i nie wie co jest grane. Takie niestety obyczaje panują w naszej pseudo firmie, a Wy dziewczyny boicie się jakiejś tam Pni F. Olać ją i cały ten burdel. Jak oni nam tak to my im też.Nie zatracajcie szacunku do siebie.
  12. produkty nie docierają do naszych sklepów, gdyż są zaległości z płatnościami faktur, np. Hipp , już 2 miesiące nie otrzymał zapłaty za towar
×