Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

agnesJ78

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. agnesJ78

    gwarancja

    Dziewczyny, poradzcie! Kupiłam niedawno buty (dodam ze byly drogie) z pewnego duzego sklepu internetowego. Jak sie okazalo, buty, ktore dotarly (wysylka miala byc w ciagu 14 dni, była prawie po 3 tygodniach) miały ukrytą wadę w podeszwie. Sklep oczywiscie nie chce przyjac reklamacji powolujac sie na jakies dziwne zapisy (rzekomo w regulaminie), ze minał termin zwortu itp. Postawnowilam honorowo ze nie odpuszcze sprawy, wiem ze takimi rzeczami czasem zajmuja sie ubezpieczyciele (np. ci co oferuja ubezpieczenie ochrony prawnej). Mozecie coś polecić w tej sytuacji?
  2. agnesJ78

    gwarancja

    Dziewczyny, poradzcie! Kupiłam niedawno buty (dodam ze byly drogie) z pewnego duzego sklepu internetowego. Jak sie okazalo, buty, ktore dotarly (wysylka miala byc w ciagu 14 dni, była prawie po 3 tygodniach) miały ukrytą wadę w podeszwie. Sklep oczywiscie nie chce przyjac reklamacji powolujac sie na jakies dziwne zapisy (rzekomo w regulaminie), ze minał termin zwortu itp. Postawnowilam honorowo ze nie odpuszcze sprawy, wiem ze takimi rzeczami czasem zajmuja sie ubezpieczyciele (np. ci co oferuja ubezpieczenie ochrony prawnej). Mozecie coś polecić w tej sytuacji?
  3. hej, czy rozwiazywalyscie kiedys problem z reklamacja z rzecznikiem? Kupilam niedawno dosc drogie buty. Zalozylam je doslownie 2 albo 3 razy, sprzedawca twierdzi jednak, ze uszkodzenie buta powstało na skutek "wady śródstopia" i nie chce zwrócić kosztów. Czy spotkalyscie sie kiedys z podobną odmową? Co w takiej sytuacji nalezy robic? Isc z tym od razu do rzecznika?
×