Najlepiej (gdy strona już stoi) zacząć od social mediów. Czy będzie to Facebook czy LinkedIn, to już zależy od specyfiki firmy, ale i tak zachęcam do założenia profilu w obydwu tych miejscach.
Kampania AdWords - jeśli jest dobrze ustawiona - potrafi przynieść naprawdę duże dochody. Powinna być ustawiona głównie na sieć wyszukiwania, bo osoby szukają pensjonatów wpisując hasło bezpośrednio w wyszukiwarkę.
Należy dawać znać o firmie wszędzie, gdzie tylko się da w Internecie - mam na myśli fora, inne blogi, udzielanie się na różnych profilach w serwisach społecznościowych - klienci powinni złapać się na tym, że widzieli nas tu, tam.... "Aha, czyli oni muszą być nieźli, profesjonalna firma".
Tak można zyskać świadomość marki, a zaraz potem zaufanie :)
Trzeba dobrze przemyśleć budżet, by działać z reklamą wielokanałowo, ale to już później (FbAds, AdWords, etc.)