Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

KubaLech

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Witam, osobiście prowadzę trzeci (3) gabinet kosmetyczny, osobiście prowadziłem reklamę dla kilkunastu gabinetów i kilku salonów fryzjerskich, 1. Ulotki - dobra opcja na początku lub z cennikiem czy targetowanie z rabatem na ulice w Twojej lokalizacji (do skrzynek) lub selekcja zadbanych Pań w pobliskim centrum handlowym i wręczaniu darmowych próbek z ulotką i rabatem 2. Duża promocja na witrynie salonu fryzjerskiego bądź kosmetycznego jednej wybranej usługi min 50%, która nie przekroczy 49zł. 3. Lokalne media - reklama w postaci artykułu na wybranym portalu np trojmiasto.pl czy inny miejski portal typu zgora czy piekary lub silesia (w zależności od miejscowości) 4. Facebook - Geotargetowanie reklamy na facebooku i demograficzne targetowanie z dobrym artykułem lub realizacjami - uderzamy zdjeciami lub dużą promocją lub darmowym testowaniem usługi 5. Marketing szeptany - opiniowanie o naszym salonie kosmetycznym lub fryzjerskim w lokalnych źródłach internetowych za pomocą dobrej woli klientek 6. Strona internetowa responsywna pod urządzenia mobilne -Zadbanie o dobrą stronę Internetową, która poprawnie wyświetla się na smartfonach 7. Widoczność tej strony w Internecie czyli pozycjonowanie - przykładowy cennik - http://pozycjoneria.com/cennik - nie ma sensu postawienia samej strony internetowej bez jej pozycjonowania. Żeby ktoś do nas trafił musi o nas wiedzieć 8. Remarketing internetowy, mailing oraz sms do klientów z informacją o okresowych promocjach, dniach w których otrzymamy darmowe próbki itd. 9. Wirtualny spacer po salonie 10. Hit - program lojalnościowy np 10 zabieg gratis - pozyskujemy klientów na zawsze.
×