Klienci przyzwyczaili nas do twardych negocjacji: gadżety reklamowe muszą być tanie. Kropka. Taka to branża i nie ma co tutaj biadolić i jęczeć. Na całe szczęście większość klientów dostrzega zależność miedzy niską ceną a jakością gadżetów, które otrzymują. No i są w kropce: z jednej strony jest ciśnienie na cenę, a z drugiej realne niebezpieczeństwo otrzymania bubla, który nie dość, że nie będzie promował, to jeszcze można dostać za niego porządny ochrzan od przełożonych.
Zamiast stresować się zakupami gadżetów reklamowych, przeczytajcie jak można znacząco i realnie obniżyć cenę gadżetów reklamowych, unikając przykrych niespodzianek jakościowych. Wszystkie poniższe sposoby na tanie gadżety reklamowe wywodzą się ze strategii handlowych – są logiczne i racjonalne, a co najważniejsze – pozwalają osiągnąć ceny niższe nawet o kilkadziesiąt procent względem planowanego przez Was budżetu. Sporo! http://promoblog.pl/tanie-gadzety-reklamowe/