Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Anula0

Zarejestrowani
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Oceny autorka ma słabe ale pozytywne. Z przedmiotów humanistycznych ma 3 więc humanistką też nie jest po 3 to słaba ocena. Gdyby z humanistycznych przedmiotów miała chociaż 4 to może. Co to tych studiów to nie wydaje mi się żeby zdała mature z takim poziomem wiedzy
  2. Co? Ja normalnie poszłam z dzieckiem sama. Wystarczyło powiedzieć w czym jest problem i tam zrobili testy. Szkoła chyba może ale nie musi kierować do ppp. Jednak faktycznie mogli by poprosić o opinie ze szkoły ale takiej nie chcieli. Kazali tylko pokazać świadectwo szkolne dziecka.
  3. Też nie mam pojęcia co jest powodem żeby mi współczuć. Ten komentarz o współczuciu to prowokacja? Moja córka chętnie pomaga mi w domu. Bardzo ładnie rysuje. To że ma inteligencję niższą niż przeciętna nie jest straszne.
  4. W klasie córki jest podobno 1 dziewczynka która dostaje same 1 i jeden chłopczyk który robi wszystko tak wolno że na nic nie wystarcza mu czasu i każdy skupia się na ich problemach. Przynajmniej tak mówi mi córka. Ona dostaje słabe oceny ale nawet z tymi 2 i 3 do następnej klasy przejdzie. Z tym że chyba nikt nie widzi ile ona musi się uczyć a inne dziecko dostaje takie same oceny bez żadnej nauki.
  5. Sama poszłam z córką na badania. Ma 11 lat. Uczy się dużo a dostaje maksymalnie 2 lub 3 już w podstawówce. Dobrze że chociaż zdaje do następnych klas ale oceny ma bardzo słabe. Czy jeśli dostała tylko opinie a nie orzeczenie to jej to coś pomoże? Badanie testem wisc-r wskazuje że rozwój umysłowy znajduje się w granicach inteligencji niższej niż przeciętna (pogranicze normy). Rozwój funkcji poznawczych jest nieharmonijny. Do najlepiej ukształtowanych należą tempo uczenia się wzrokowego ruchowego myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny rozumienie norm i zasad społecznych wiadomości oraz spostrzegawczość. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik przeciętny. Rozwój niższy niż przeciętny przyjmuje trwałość pamięci werbalnej oraz wyobraźnia i wizualizacja przestrzenna . Deficyty występują w zdolności do abstrahowania zdolnościach językowych rozumowaniu arytmetycznym umiejętności organizowania materiału wzrokowego w większe całości oraz analizie i syntezie materiału wzrokowego. Uczennica ma dobre tempo szybkiego nazywania oraz prawidłowe zdolności fonologiczne. Czyta w wolnym tempie w sposób wyrazowy. Ma trudności w zrozuminu czytanego tekstu na głos i po cichu. Formułując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak posługuje się stylem potocznym. Występują także nieliczne błędy w pisowni. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Z matematyki dziecko nie opanowało podstawowych działań pisemnych. Uczennica umie jedynie dodawać pisemnie. Nie potrafi mnożyć dzielić i odejmować takim sposobem . Nie opanowała podstaw geometrii oraz działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych. Zna tabliczkę mnożenia. Dziecko w zachowaniu jest spokojne. Chętnie opowiada o sobie. Z łatwością nawiązuje nowe kontakty. Podczas badania zachowanie uczennicy nie budziło zastrzeżeń. Dostosowanie wymagań edukacyjnych ze względu na obniżony potencjał intelektualny obniżony rozwój wielu funkcji poznawczych oraz liczne zaległości edukacyjne. 1. Dostosować wymagania edukacyjne 2. Pozostawić więcej czasu na opanowanie trudnego dla niej materiału 3. Włączyć do zajęć wyrównawczych 4. Odpytywać z mniejszych partii materiału i o mniejszym stopniu trudności 5. Rozwijać mocne strony uczennicy 6. Doceniać wysiłek władanych w nauke a nie tylko efekty Zalecenia dla rodziców 1. Motywować do systmetycznej nauki 2. Rozwijać zainteresowania dziecka 3. Zachęcać do czytelnictwa 4. Sprawdź poziom opanowaniej wiedzy 5. Pomagać w odrabianiu zadań i nauce
×