Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Koranka

Zarejestrowani
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Koranka


  1. 9 minut temu, Koranka napisał:

    Słyszałaś o mądrości życiowej, testach na IQ przeprowadzonych przez psychologów (bo o tych w internecie szkoda pisać) o tym że jest wiele typów inteligencji itp. Poza tym nawet jeśli byłoby to prowo to nie sądzisz że taka osoba która ma tyle czasu jest samotna i niezrozumania? Jednak to że mam same 2 i nie chce mi się uczyć to prawda tylko z przedmiotów zawodowych mam 3. Dlatego moim zdaniem stopnie otrzymane w szkole to nie wyznacznik ilorazu IQ. 

    Znaczy w takim sensie że ona ma same 2 i tylko z zawodowych 3 bo chyba domyślam się że to może być ta sama dziewczyna co się tutaj pytał czy ma dobre oceny w technikum. 


  2. 31 minut temu, Dobrosułka napisał:

    Nie musisz usuwac wystarczy, ze nie bedziesz pisac i za dwa dni bedzie na drugiej stronie.  

    Twoje oceny swiadcza o inteligencji poniewaz oprocz nauki nie masz nic innego do roboty.  Oprocz twoich ocen, twoja postawa potwierdza, ze w tym przypadku oceny swiadcza o inteligencji

    Słyszałaś o mądrości życiowej, testach na IQ przeprowadzonych przez psychologów (bo o tych w internecie szkoda pisać) o tym że jest wiele typów inteligencji itp. Poza tym nawet jeśli byłoby to prowo to nie sądzisz że taka osoba która ma tyle czasu jest samotna i niezrozumania? Jednak to że mam same 2 i nie chce mi się uczyć to prawda tylko z przedmiotów zawodowych mam 3. Dlatego moim zdaniem stopnie otrzymane w szkole to nie wyznacznik ilorazu IQ. 


  3. 24 minuty temu, Iwna napisał:

    Zawód będziesz miała, jak zdasz egzamin zawodowy, który jest w sumie chyba nawet trudniej zdać niż mature. Będziesz miała wykształcenie średnie. To tak, jakbyś uzyskała świadectwo ukończenia liceum, ale bez matury. Nie będziesz miała żadnego zawodu. 

    Słabo prowadzisz prowokacje, mogłabyś się bardziej postarać. 

    Możesz się w nim po prostu nie udzielać, wyłączyć powiadomienia 

    Mogłabym ale mi się nie chce 


  4. Dziecko ma 11 lat. Pomimo udzielania pomocy jej zachowanie się nie zmieniło ciągle ma duże problemy. Nie pomagają leki przepisane od psychiatry. Jeśli chodzi o wyniki w nauce to są coraz gorsze ale z niczego nie ma mniej niż 3. Posiada opinię z ppp której nie mogę znaleźć więc napiszę to co zapamiętałam. Rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój funkcji poznawczych jest nieharmonijny. Bardzo wysoki poziom rozwoju umysłowego przyjęła synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość). Wynik przeciętny przyjmuje pamięć słuchowa krótko terminowa mechaniczna. W dolnym progu przedziału wyników przeciętnych znajduje się myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny rozumowanie arytmetyczne oraz ucznie się wzrokowo - ruchowe. Bardzo niski poziom rozwoju przyjmują natomiast orientacja wyobraźnia i wizualizacja przestrzenna oraz spostrzegawczość. Niski poziom rozwoju przyjmują trwałość pamięci werbalnej długoterminowej oraz zdolność językowe (werbalizowanie definiowanie). Uczennica bardzo nieśmiała wrażliwa emocjonlanie o obniżonej samoocenie zahamowana psychoruchowo. Wycofuje się z sytuacji ocenianych przez nią jako trudne (czyli wymagające wypowiedzi ustnych). Zdecydowanie lepiej funkcjionuje w sytuacjiach niewerbalnych. Jednak nie jest to zachowanie swobodne ponieważ jest nacechowane objawami spowolnienia psychoruchowego. Chętniej czyta zadany tekst niż wypowiada się na jego temat. Ponadto stwierdza się zakłócenia w rozwoju umiejętności folonigicznych, pamięci wzrokowej i słuchowej. Próby badania pedagogicznego wykazały spowolnione tempo czytania głośnego, częściowe rozumienie czytanego tekstu, umiejętność rozwiązywania działań pisemnych, znajomość działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych.Pisze starannie popełniając błędy typowe dla zaburzeń funkcji wzrokowej i słuchwoej.
    Stanowisko w sprawie.... (czy coś takiego)
    Uczennica została skierowana na badania z powodu trudności emocjonalnych. Zaleca się dostosowanie wymagań edukacyjnych do inwidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczennicy ze względu na obniżony rozwój umysłowy, obniżony rozwój funkcji poznawczych zaburzony rozwój emocjonalny i rozwój niektórych zdolności percepcyjnych oraz zaległości edukacyjne. Potem są zalecania jak pomóc dziecku. Jednak nie przynosi to efektów. Martwię się o nią. Nie pomaga zainteresowanie nauczycieli. Nie pomaga psychiatra. Nie pomaga inne postępowania wobec niej. Co robić? 
     

×