Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Tejsza

Zarejestrowani
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Tejsza


  1. Zalecam dużą ostrożność w robieniu zakupów w sklepie internetowym Modne Duże Rozmiary z Warszawy. Rozmiarówka, to często loteria . Materiały użyte do produkcji odzieży, z opisu wiskoza lub len, okazują się często "sztuczne" lub z niewielką domieszką  naturalnych surowców. Z powyższych powodów zwrot zamówienia na własny koszt jest często koniecznością. I tu zaczyna się problem...Na początku czerwca 2021 zamówiłam  3 żakiety w różnych kolorach i w tym samym rozmiarze. Po stwierdzeniu, że otrzymałam towar w praktyce znacznie różniący się wielkością ,odesłałam 2 żakiety. Nadmienię, że sklep pakuje odzież w zwykle  reklamówki nie zamknięte  fabrycznie  a potem ma powód by nie uznać zwrotu, ponieważ klient ,zdaniem obsługi sklepu, zaplamił towar, chociaż nadałam zwrot po ok.2 godzinach od otrzymania paczki...W dniu 14.06.br otrzymałam SMS-a z informacją o otrzymaniu zwrotu przez sklep.. W dniu 15.06.br otrzymałam powiadomienie z firmy kurierskiej GLS o paczce zaadresowanej do mnie, której nadawcą był sklep modneduzerozmiary.pl  Ponieważ nie składałam nowego zamówienia, z trudnością ale dodzwoniłam się na infolinię sklepu, gdzie sprawdzono podane przeze mnie dane i zalecono nie odbierać paczki. Po upływie 2 dni, rano ok. godz.10.00, otrzymałam  telefon ze sklepu, gdzie poinformowano mnie w sposób opryskliwy i arogancki, że "... Pani nie przyjęła zwrotu i drugi raz wysyłać nie będą...".Poprosiłam o kontakt w godzinach popołudniowych, gdyż jestem właśnie w pracy ,nie wiem o co chodzi i nie mogę w tej chwili  rozmawiać. Niestety nikt się ze mną nie skontaktował. W dniu 17.06.br po raz drugi skontaktowałam się z infolinią sklepu, gdzie po raz pierwszy usłyszałam, że chodzi o zwrot. Zalecono napisać maila w ww. sprawie. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi na  maila z dnia 17.06.br.W dniu dzisiejszym za pośrednictwem infolinii  po raz trzeci skontaktowałam się ze sklepem, udzielono mi informacji ,że wysłano do mnie maila w dniu 18.06.br,co nie jest prawdą, a zwrot został jedynie częściowo uznany... .Na chwilę obecną nie mam ani żakietu ,ani zwrotu gotówki za 1 żakiet na koncie.                                                                                                                                                               Chociaż dwa poprzednie zwroty przebiegły bez problemu, to ostatnie perypetie ze sklepem internetowym Modne Duże Rozmiary, brak profesjonalizmu a przede wszystkim brak szacunku dla klienta skutecznie zniechęciły  mnie do robienia zakupów w tym sklepie. Nie polecam. Szkoda czasu , nerwów i pieniędzy.

     

×