Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

rafal

Zarejestrowani
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. rafal

    Vulkan

    Ja również mogę się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Urządzenie posiadamy już ponad dwa lata, w tym czasie zepsuło się kilka razy, za każdym razem problem z reklamacją, tak naprawdę nie ma do kogo dzwonić, telefonu nikt nie odbiera. Zaczęliśmy naprawiać go na własną rękę w lokalnych serwisach AGD. W sumie serwis bezproblemowy, zawsze mówiono, że da się naprawić aż do dzisiaj...zadzwonił serwis, że grzałka jest uszkodzona, takiej grzałki nie ma w zamienniku i niestety urządzenie jest nie do naprawienia, ale nie dawało mi to spokoju, przecież zapewniano mnie podczas prezentacji, że nie ma grzałki w środku, "tu jest cała płyta grzewcza, a nie grzałka". Podczas prezentacji wszystko powiedzą by to kupić, ale jednak po otwarciu go w domu zobaczyłem zwykłą grzałkę, a nie płytę grzewczą jak mówiono podczas prezentacji. Od samego początku mówiłem nie kupujcie tego, bo to nie ma sensu, to zwykły opiekacz zamknięty w inną obudowę, ale żona z teściową nie słuchały, im się podobało więc kupiły. dzisiaj jak wrócę do domu z informacją, że grzałka jest spalona i urządzenie do kosza to zadowolone nie będą. Ja nie polecam, te pieniądze można lepiej zainwestować, a przede wszystkim w firmy, które mają serwisy w Polsce, a są znacznie tańsze....
×