Witajcie :)
Od jakiego czasu czytalam Wasz wczesniejszy topic, teraz ten i napisalam tylko do kilku z podawanych. Odpisali mi z dwoch. Z erisu z zapytaniem o wiek, cere i upodobania.
Natomiast z firmy Farouk biuro odpisalo mi:
\"Niestety nie wysyłamy próbek.Jedyną formą wypróbowania jest zakup kometyków
poprzez stronę internetową www.farouk.com.pl bądz w salonach fryzjerskich.\"
Troszke mnie to unioslo, wiec Im odpisalam grzecznie-
\"Dziwna polityka.
Skutecznie zrazliscie mnie do skorzystania z Waszej oferty w takim
razie.
Mam nietypowe wlosy, nie kazdy kosmetyk jest dla nich dobry.
Nie bede niestety kupowala bez wczesniejszego sprawdzenia, czy preprat
jest dobry do moich wlosow.
Niezadowolony niedoszly klient.
Z powazaniem
....\"
Pani z biura odpisala:
\"Takich meili jak Pani mamy dziennie około 100 gdybyśmy mieli każdemu wysyłać
darmowe próbki to codziennie wydawali byśmy 200 pln na listy z
próbkami.Nasze kosmetyki nie zawierają niewiadomego pochodzenia kwasów które
podrażniaja skóre i źle wpływaja na włosy jak szampony sprzedawane w
sklepach i hipermarketach.Są to produkty wysokiej jakości zawierające tylko
naturalne składniki takie jak jedwab,witaminy i inne.Osoby, którym zależy na
wysokiej jakości kometyków oraz na pieknym wyglądzie ich włosów nie
przszkadza to że nie otrzymują próbek. Za jakość trzeba płacić ,nikogo nie
zmuszamy do zakupów a po próbki to zapraszam do hipermarketów.Z poważaniem
Biuro Farouk Systems Polska.\"
Teraz juz mnie zezloscili:
\"Aby dotrzec do jak najwiekszej liczby potencjalnych klientow rozne
firmy stosuja rozne formy promocji- to nazywa sie reklama.
Pracujac w branzy, w ktorej wielkie fundusze sa przeznaczone wlasnie na
reklame dziwie sie, ze lekcewazycie indywidualnego klienta.
W jaki sposb mam poznac Wasze kosmetyki, skoro nie mam mozliwosci ich
wyprobowania?
Dawno minely czasy, kiedy trzeba bylo kupowac towar bez wczesniejszego
sprawdzenia, np, bielizna, ktora mozna w sklepie dopasowac.
Wydaje sporo pieniedzy na kosmetyki, takze do wlosow, ale po
raz pierwszy spotykam sie z taka ignorancja klienta.
Dla jednych wlosow popularne skladniki beda odpowiednie, moje maja
okreslone wymagania i niestety nie bede fundowala kolejnych
niespodzianek swojej rodzinie.
Dlatego zmieniajac linie preparatow do wlosow najpierw musze je sprawdzic.
Przepraszam, ale ja nie wysylam do Was 100 emali z prosbami o darmowe
probki (nigdzie nie napisalam, ze te probki maja byc gratis,
nieprawdaz?), zapewniem jednak, ze ten bedzie ostatni.
W swoim kregu znajomych takze naglosnie temat Waszych posuniec-
przyslowie o jednym niezadowolonym kliencie czasami porusza lawine.
Z powazaniem
.. \"
Na co dostalam odpowiedz:
\"Nigdy nie kupiła nic Pani od nas wiec proszę się nie nazywać naszym klientem
to po pierwsze a po drugie nie potrzbujemy Pani opini na temat naszej
promocji i reklamy ponieważ nie jest ona skierowana do indywidualnych
klientów tylko do salonów fryzjerskich.Poza tym gdybyśmy napisali żeby
zapłaciła nam Pani za próbki to i tak nie zapłaciła by Pani i odpisała by
Pani coś wykrętnego.Nie możemy traktować wybiurczo ludzi którzy do nas piszą
i jednemu wysłać a drugiemu nie.Dla nas licza się opinie ludzi którzy się
znaja na rzeczy a nie ludzi którzy się doąsają bo nie dostali czegoś za
darmo.Życzę miłego wieczoru .\"
Nie pozostalo mi nic innego jak :
\"Takze zycze milego wieczoru nad slownikiem ortograficznym.
Z powazaniem
...\"
Nie wiem jak traktuja innych potencjalnych klientow, ale ja z ta firma nie chce miec nic wspolnego.
--
Aga