gofrownica
Zarejestrowani-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Nigdy
Reputacja
0 Neutral-
witam wszystkich u mnie tak jak i w całej polsce pogoda niestety nie najlepsza na spidowanko :) (choć znam takich zapaleńców co im to nie przeszkadza ) sezon oficjalnie zakończony, motorki w garażu szykują się do malowanka :) zasłużyły sobie na odnowienie lakieru. Maluszki w pożądku, ładnie jedzą, spią , rosną i nie sprawiają problemów. I co ciekawe wogóle nie boją się ryku silnika Harleya a strasznie płaczą jak słyszą odkurzacz :) :) :) POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE i dzięki za pamięć, bo tak rzadko tu zaglądam..
-
CD. Strona firmy Bike Brace to: http://www.bikebrace.com/, Kryptonie - twórcą firmy jest Michael Zane, który w latach 70\' zaczął projektować i produkować U-locki. W 2000 r. firma Kryptonie osiągnęła poziom sprzedaży na poziomie 27 milionów USD. Jej siedziba znajduje się w Canton w USA. Kryptonie oferuje pełną gamę produktów zabezpieczających jednoślad przed kradzieżą. Składa się ona z U-locków, disc-locków, zabezpieczeń łańcuchowych i linowych oraz kotew. Internetowy adres firmy Kryptonie to: http://www.kryptonitelock.com/, Master Lock - kolejna amerykańska firma produkująca zabezpieczenia antykradzieżowe domowego użytku, w tym motocyklowe. Firma powstała w 1919 r. z inicjatywy Harry\'ego Soref. Jego pomysł na budowę kadłuba kłódki został rozpowszechniony na całym świecie. Harry Soref zbudował bowiem kłódkę, której kadłub składał się z dużej liczby płaskich płytek połączonych na stałe ze sobą. Była to pierwsza kłódka, którą nie można było zniszczyć uderzeniami młotka. Produkty Master Lock skierowane są przede wszystkim do posiadaczy rowerów, jednak niektóre zabezpieczenia z powodzeniem można stosować do motocykli. Strona internetowa firmy Master Lock to: http://www.masterlock.com/, Trimax - jeszcze jedna amerykańska firma produkująca zabezpieczenia antykradzieżowe, tym razem z Kolorado. Trimax oferuje standardowe zabezpieczenia, czyli U-locki, blokady tarcz hamulcowych, liny stalowe, łańcuchy, etc. Ciekawym pomysłem jest VMAX 10. Jest to zabezpieczenie w postaci linki stalowej wyposażone w przelotkę, co umożliwia zapięcie za pomocą jednej linki dwóch niezależnych elementów, np.. obu kół lub koła i wahacza. Strona internetowa firmy Trimax to: http://www.trimaxlocks.com/, Lojack - to sposób na odzyskanie skradzionego motocykla, a nie jego zabezpieczenie. Niemniej jednak tego typu systemy zalicza się do grupy produktów antykradzieżowych. System polega na umieszczeniu małego nadajnika, który w przypadku kradzieży auta wysyła do satelity sygnał, który umożliwia jego lokalizację. Producent chwali się, iż dzięki temu systemowi odzyskano pojazdy na łączną kwotę 3 miliardów USD. Strona producenta systemu Lo Jack to: http://www.lojack.com/. Polska wersja strony to: http://www.lojack.pl/.
-
Zabezpieczenia antykradzieżowe. Pomimo faktu, iż zabezpieczenia tego typu nie stanowią specjalnego wyposażenia przypisanego tylko do motocykli turystycznych, tym niemniej podróże do nieznanych krajów i znamiona obcokrajowca, takie jak chociażby tablice rejestracyjne, stwarzają realne zagrożenie kradzieży pojazdu w podróży. Do najpopularniejszych form zabezpieczania motocykla przed kradzieżą są blokady koła. Pierwszy typ, zwany z j. angielskiego disc-lockiem zakładany jest na tarczę hamulcową przekładając bolec zabezpieczający przez otwory w tarczy. Można spotkać blokady tarcz hamulcowych wyposażone w małą syrenę alarmową. Kolejne blokady to tzw. U-locki, czyli zamykane pręty wygięte w kształcie litery \"U\". Można je przełożyć przez szprychy koła lub wahacz i jednocześnie przez stojący na chodniku słupek lub łańcuch parawanu. Zabezpieczenia w postaci zamykanej obwodowo stalowej linki lub łańcucha osłoniętego miękkim materiałem można dowolnie formować i zaczepiać ze sobą kilka motocykli stojących na parkingu obok siebie. Kotwy służą do stworzenia elementu wkręconego w twarde podłoże, do którego następnie mocowane są np. blokady linowe. Tego typu kotwice montuje się wewnątrz garaży, na chodnikach i innych miejscach stałego parkowania motocykla. Uzupełnieniem zabezpieczeń pasywnych są systemy alarmowe. Do największych producentów motocyklowych zabezpieczeń antykradzieżowych zalicza się: Xena Inteligent Security - brytyjska firma powstała na początku lat 90\'. Dzięki swojej blokadzie tarczy hamulcowej, wyposażonej w alarm uruchamiany wibracjami, szybko podbiła światowe rynki. Xena, bo tak również nazywa się flagowy produkt tej firmy, produkowana jest w wersji chromowanej kupowanej przez posiadaczy chopperów i cruiserów oraz w wersjach wielobarwnych wytwarzanych z myślą o użytkownikach maszyn sportowych. W pierwszych latach XXI wieku firma Xena Inteligent Security zaczęła produkować również kotwy z adapterem na blokadę z alarmem oraz zapięcia linowe i łańcuchowe. Strona internetowa firmy: http://www.xenasecurity.com/, Oxford - ta angielska firma produkuje również zabezpieczenia antykradzieżowe. Blokada tarczy hamulcowej Omega, charakteryzuje się małym rozmiarem, dzięki czemu nie stanowi problemu w przewożeniu jej na motocyklu. Kłódka Boss, firmy Oxford działa podobnie jak Xena, tj. posiada alarm wstrząsowy. Dzięki kształtowi kłódki, można ją zapiąć zarówno na tarczę hamulcową jak również na inne elementy ruchome motocykla, np. łańcuch. Miniaturowe blokady tarcz Quarto pozwalają na ich używanie w motocyklach sportowych, gdzie perforacje tarcz hamulcowych są niewielkie. Ponadto Oxford produkuje również zabezpieczenia linowe, łańcuchowe i kotwy podłogowe. Strona internetowa firmy Oxford to: http://www.oxprod.com/, OnGuard Locks USA - ta amerykańska firma powstała stosunkowo niedawno, z powodu (jak sama przyznaje) stagnacji na rynku zabezpieczeń antykradzieżowych. Firma On Guard Lock może pochwalić się wieloma certyfikatami zgodności z najwyższymi normami na rynku zabezpieczeń antykradzieżowych. Co bywa rzadkością na tym rynku, firma udziela dożywotniej gwarancji na swoje produkty, nie można dorobić do nich kluczy a nawet zwraca wartość pojazdu, który zostałby skradziony pomimo zabezpieczenia produktami OnGuard Locks. Firma produkuje U-locki, disc locki oraz szeroką gamę zapięć łańcuchowych i linowych. Strona internetowa firmy OnGuard Locks to: http://www.onguardlock.com/, Abus - niemiecka firma, która zaczęła w 1924 r. od produkcji kłódek. Nazwa firmy pochodzi od pierwszych liter założonej we wspomnianym 1924 r. August Bremicker und Sohne KG. W ciągu 80 lat istnienia, Abus zaistniał na międzynarodowym rynku i jego produkty są dostępne na każdym zamieszkanym kontynencie. Abus posiada centrum badań i rozwoju w Rehe znajdującym się w landzie Westerwald, gdzie powstają innowacyjne pomysły mające jak najbardziej zaszkodzić zamiarom złodziei i włamywaczy. Dla motocyklistów Abus produkuje U-locki, zabezpieczenia linowe oraz kotwy ścienne i podłogowe. Jeden z oryginalnych pomysłów firmy Abus to Granit Victory 39 XXL, który umożliwia zablokowanie jednocześnie dwóch tarcz hamulcowych i przedniego koła. Strona firmy Abus, to: http://www.abus.de/us/main.asp/, Grip Lock - firma pochodząca z Auckland w Nowej Zelandii. Specjalizuje się w produkcji jednego rodzaju zabezpieczeń, tj. blokady dźwigni sprzęgła lub przedniego hamulca. Zakładana na rączkę gazu blokuje jednocześnie dźwignię znajdującą się przed nią. Blokada jest samozatrzaskowa i widoczna dla kierowcy. W przypadku blokad tarcz hamulcowych bywają bowiem przypadki, że kierujący zapomina o tym, że założył blokadę i rusza motocyklem prowadząc do uszkodzenia tarczy hamulcowej lub goleni przedniego widelca. Strona internetowa firmy Grip Lock to: http://www.grip-lock.com/, Bike Brace - amerykańska firma specjalizująca się w produkcji kotew ściennych i podłogowych. Produkty firmy Bike Brace pozwalają na przełożenie rurowej blokady przez koło motocykla, co uniemożliwia jego uniesienie czyli kradzież poprzez przeniesienie zablokowanego motocykla np. do ciężarówki. Strona firmy Bike Brace to: http://www.bikebrace.com/, Kryptonie - twórcą firmy jest Michael Zane, który w latach 70\' zaczął projektować i produkować U-locki. W 2000 r. firma Kryptonie osiągnęła poziom sprzedaży na poziomie 27 milionów USD. Jej siedziba znajduje się w Canton w USA. Kryptonie oferuje pełną gamę produktów zabezpieczających jednoślad przed kradzieżą. Składa się ona z U-locków, disc-locków, zabezpieczeń łańcuchowych i linowych oraz kotew. Internetowy adres firmy Kryptonie to: http://www.kryptonitelock.com/, Master Lock - kolejna amerykańska firma produkująca zabezpieczenia antykradzieżowe domowego użytku, w tym motocyklowe. Firma powstała w 1919 r. z inicjatywy Harry\'ego Soref. Jego pomysł na budowę kadłuba kłódki został rozpowszechniony na całym świecie. Harry Soref zbudował bowiem kłódkę, której kadłub składał się z dużej liczby płaskich płytek połączonych na stałe ze sobą. Była to pierwsza kłódka, którą nie można było zniszczyć uderzeniami młotka. Produkty Master Lock skierowane są przede wszystkim do posiadaczy rowerów, jednak niektóre zabezpieczenia z powodzeniem można stosować do motocykli. Strona internetowa firmy Master Lock to: http://www.masterlock.com/, Trimax - jeszcze jedna amerykańska firma produkująca zabezpieczenia antykradzieżowe, tym razem z Kolorado. Trimax oferuje standardowe zabezpieczenia, czyli U-locki, blokady tarcz hamulcowych, liny stalowe, łańcuchy, etc. Ciekawym pomysłem jest VMAX 10. Jest to zabezpieczenie w postaci linki stalowej wyposażone w przelotkę, co umożliwia zapięcie za pomocą jednej linki dwóch niezależnych elementów, np.. obu kół lub koła i wahacza. Strona internetowa firmy Trimax to: http://www.trimaxlocks.com/, Lojack - to sposób na odzyskanie skradzionego motocykla, a nie jego zabezpieczenie. Niemniej jednak tego typu systemy zalicza się do grupy produktów antykradzieżowych. System polega na umieszczeniu małego nadajnika, który w przypadku kradzieży auta wysyła do satelity sygnał, który umożliwia jego lokalizację. Producent chwali się, iż dzięki temu systemowi odzyskano pojazdy na łączną kwotę 3 miliardów USD. Strona producenta systemu Lo Jack to: http://www.lojack.com/. Polska wersja strony to: http://www.lojack.pl/.
-
Witajcie kochani, dzięki za pozdrowionka wpadłam na chwilke bo mąż z maluchami wybrał się na spacer. więc mam chwilke wolnego. Ja jako zabezpieczenie mam tylko ksene(niewiemjak się pisze) z alarmem, i to mi wystarcza. pozdrawiam wszystkich, pa pa
-
CZEŚĆ WSZYSTKIM CIESZE SIĘ ŻE FORUM JESZCZE NIE UPADŁO, arciś NAPEWNO JESZCZE SPOTKASZ W TYM ROKU JAKĄŚ MOTOCYKLISTKE, JESIEŃ ZAPOWIADA SIĘ PIĘKNIE WIĘC TO NIE KONIEC SEZONU. JA DZIS ZROBIŁAM 100 KM, I POWIEM WAM ŻE BARDZO MI TEGO BRAKOWAŁO, NIESTETY TRZEBA BYŁO WRACAĆ NA KARMIENIE :) DZIECIACZKI PODROSNĄ TO MOŻE WYPUSZCZE SIĘ GDZIEŚ DALEJ, NARAZIE NIEMA SZANS. BO JAK MALUCHY NIE ŚPIĄ TO CIĄGLE KTÓREŚ JEST KŁODNE A JAK NIE GŁODNE TO....wiecie co. PRZY TRÓJCE DZIECI TO JUŻ JEST NAPRAWDE KUPA ROBOTY. DOBRA, MUSZE KOŃCZYĆ BO SŁYSZE ŻE MÓJ MĄŻ NIEDAJE RADY I WYJĄ DWIE SYRENY ;) BĘDE TU WPADAŁA WIĘC PISZCIE, PISZCIE POZDRAWIAM (SZCZEGÓLNIE CIEBIE RYBKO)
-
cześć wszystkim, wita was mama zdrowych wcześniaczków, Tomaszka i.........tu niespodzianka ANECZKI. (miał być Adaś po dziadku) Jesteśmy w domku, niespimy po nocach bo maluchy mają kolki, niema czasu na nic. dom pełen ludzi, przylecieli nawet teściowie do pomocy.Właśnie mama dała mi trzy godziny dla siebie, więc korzystam. Choć pewnie nieprędko tu zaglądne. Pozdrawiam was wszystkich, słoneczko dziś piekne więc korzystajcie, jeźdźijcie.
-
no witajcie niestety zdyskwalifikowali Kubice, ale jechał naprawde świetnie no i też miał dużo szczęścia. Bo odpadło paru liczących sie zawodników. Wiem tyle co wy, wiec jakiś tam sensacji wam nie powiem. Wczoraj wróciliśny do domu, choć pogoda była nieciekawa to naprawde warto było jechać.I kibicować Robertowi, moi chłopcy w brzuch też kibicowali bo tak kopali że myślałam że niedotrwamy do ostatniego okrążenia. Może czuli moje zdenerwowanie? Niewiem ale chwilami zwijałam sie z bólu. chyba zostaną piłkarzami a nie motocyklistami ;) . A Szymek po wyścigach stwierdził ze \"jak DOLOSNE TAKI DUZY TO TEZ BĘDE TAKIM KUBICĄ\"
-
witajcie znam już płeć dzieciaczków, to chłopcy. niestety jestem skazana w tym domu na samych mężczyzn. ;) chłopcy kopią niemiłosiernie, czasem aż się zwijam z bólu. Rybko jestem w polsce i tylko odpoczywam, bardziej schudłam niż przytyłam w ciąży, brzuch mam mały bo i chłopcy są mali. Mam już dość odpoczywania, chciałabym gdzieś się wyrwać na motorze. Byłam ostatnio na zlocie Harleya w Karpaczu (niestety samochodem) i znowu poczułam sie jak motocyklistka. Ten ryk silników, błysk chromów brakowało mi tego. no ale już niedługo. Zachwile wyjeżdżamy z Szymkiem i mężem kibicować Kubicy, tak więc kończe. Pozdrawiam
-
witam wszystkich motorcyklisto gratuluje to że nikt się niewypowiada chyba świadczy o tym że aktywnie spędzacie wakacje. Ja też musiałam zmienić troszke klimat ale już jestem w domku, (do piątku). pozdrawiam was serdecznie miłych wakacji
-
Czesc wszystkim i jak wam kochani po majówce? My mieliśmy sie wybrać do znajomych do San Remo we Włoszech, ale lekarz powiedział NIE. Wiec zrobiliśmy majówke u nas. Nawet sąsiedzi dali się namówić :) i chyba zostali zarażeni bakcylem :) Miłego dnia
-
Rybko przy kupnie virago musicie zwrócić uwagę żeby była wersja niezdławiona (bo jest słabsza). Jeśli jest zdławiona przez króćce to pół biedy, 400 zł i po sprawie. Jeśli w innym miejscu to czekają Cie większe koszta. No chyba żeby nieoddławiać. Rocznik?moim zdaniem najlepiej od 94. A co do ubrania to po moich ostatnich zakupach kurtki (przed ciążą) stwierdzam że najlepsze szyte na miarę. (S - niezapinałam się w biuście, m - zaszeroka w ramionach :( . Pozdrawiam Wszystkich
-
Rybko nareszcie jesteś :) co tu zaglądam to same pustki, faktycznie virago to naprawde dobry motocykl, super sie prowadzi i jest praktycznie bezawaryjny. Moi koledzy zawsze się smiali że virago jest lepsze od harleya. Sezon w pełni, przez dom przewija sie masa znajomych. A wieczorami juz są skargi sąsiadów że przeszkadzają im motocykle (wybudowali się w tamtym roku, a mieszkają od marca i jeszcze niewiedzą co to znaczy być sąsiadem motocyklistów). To nasi jedyni sąsiedzi , młodzi ludzię więc może uda nam się ściągnąć ich na motocyklową drogę . ;) Motorcyklisto, pan którego spotkałeś w Zakopcu to prawdopodobnie Antek. Niedość że uczył się jeżdzić taką szafą to w dodatku przez pięć lat jeździł po całej polsce bez prawa jazdy :) taki łobuz Dobra kochani kończe bo już ktoś warczy na podjeżdzie.
-
CD Jest to bardzo ważne podczas jazdy w mroźne dni, ponieważ wskazują one miejsca oblodzenia jezdni, które inaczej jest niewidoczne.
-
******. Jazda SWOIM pasem - dwa koła to wystarczy, aby zaj- mować pas. autor: James R. Davis Wybór części pasa ruchu,którą się poruszamy,powinien zależeć między innymi od: możliwości łatwego usunięcia się przed niebe- zpieczeństwem,bycia widocznym dla innych,nie pozostawania w \"martwym polu\"widzenia innych pojazdów, oraz warunków drogo- wych. moim zdaniem, często pomijanym zagadnieniem jest \"kontrolowanie\" swojego pasa ruchu. Na przykład: jedziesz ulicą i zatrzymujesz się na światłach, aby skręcić w prawo. Logika naka- zuje,że powinieneś zjechać do prawej krawędzi pasa, ale bezpie- czniej jest - w moim odczuciu - pozostać bliżej jego lewego brzegu. Dlaczego? Ponieważ, gdy jesteś bliżej lewego brzegu pasa ruchu Ty MASZ KONTROLĘ nad tym pasem. Zawsze znajdą się kierowcy, którzy widząc Cię po prawej stronie pasa z włączonym prawym kierunko- wskazem, będą starali się wcisnąć obok Ciebie - aby szybciej ruszyć po zmianie świateł. To, że Twój pojazd ma tylko dwa koła nie ma znaczenia - to jest TWÓJ pas ruchu. Jeśli chciałbyś zmienić zdanie i nie skręcać w prawo, mógłbyś mieć kłopoty w przypadku,gdy obok Ciebie ktoś by się wcisnął.Co gorsza, jeśli ten obok zdecydowałby się w dodatku skręcić w prawo, mógłby łatwo zapomnieć o Tobie(gdybyś znalazł się w jego \'martwym polu\" widzenia i Cię przejechać podczas tego skrętu. Kontrolowanie własnego pasa ruchu jest tak samo ważne jak i inne przesłanki przy wyborze części tego pasa ruchu, którą zamierzasz jechać. ------------------------------------------------------------------------------- ************. Czy wiesz co jest najbardziej niebezpieczne podczas ja- zdy we mgle? - kto by pomyślał? autor: James R. Davis Czy kiedykolwiek musiałeś jechać we mgle? Pamiętam wiele moich przejazdów pomiędzy L.A. i San Francisco, podczas których nagle otaczała mnie mgła. Było to trochę straszne - z kilku powodów. Jeśli nie widzisz drogi na\'2 sekundy\' przed sobąoczywiście powinie- neś zsiąść z motocykla.Z tym niewielu się nie zgadza.A zatem, co jest przyczyną wypadków, które się zdarzają podczas jazdy przy ograniczonej widoczności. Poza tym, co uważamy za główne ryzyk (że wjedziesz na coś,czego nie było widać, lub, że ktoś wjedzie na Ciebie - z tych samych przyczyn), uważam, że największym proble- mem, który może się przytrafić jest to, ze \'położysz\' motocykl - pozornie bez powodu. Jednakże jest w tym sens.Przy ograniczonej widoczności nie widzisz horyzontu. Mijane drzewa dają Ci poczucie pionu, choć nie zawsze dokładnie. Jakkolwiek - jeśli jesteś w zakręcie i musisz się szybko zatrzymać, nie masz możliwości ocenić, czy motocykl jest już usta- wiony pionowo gdy się zatrzymałeś! Zanim się zorientujesz, motocykl się przewróci i nie zdążysz go powstrzymać. Wszystko to z powodu, że nie widzisz horyzontu (nawet, jeśli nie patrzysz świadomie na niego, aby wyznaczać pion. Kto by pomyślał? Innym fenomenem,na który zwrócono mi uwagę ostatnio, że bada- nia wykazały, iż kierowcy mają tendencję do przyspieszania podczas jazdy we mgle. Nie wiedziałem o tym i nie przypominam sobie tego z własnej praktyki, ale rozumiem,jak to może się dziać.Rzadko spoglądamy na prędkościomierz,ponieważ możemy - mając jakiekolwiek doświadczenie - ocenić prędkość jazdy na podstawie przesuwającego się otoczenia. We mgle ocena prędkości na tej podstawie jest nieprawidłowa. ------------------------------------------------------------------------------- *********. Cień wie - jaki się w nim diabeł czai. autor: James R. Davis Podczas przeglądania porad, które tu zamieściłem, doszło do mnie, że opuściłem kilka bardziej oczywistych na korzyść tych mniej oczywistych. Jeden z czytelników przysłał mi niedawno poradę, która demon- struje właśnie taki przypadek (porady bardziej oczywistej - przyp. tłum.). - Jeśli masz swój cień na wprost przed sobą, im on jest dłuższy, tym trudniej jest pojazdom nadjeżdżającym z przeciwka Cię zau- ważyć. Amen! Cienie, poza wskazywaniem, czy jesteś dostatecznie widoczny na drodze, są warte zwracania uwagi, ponieważ pozwalają zaobserwować, gdzie temperatura jezdni może być niższa. Jest to bardzo ważne podczas jazdy w mroźne dni, ponieważ wskazują one miejsca oblodzenia jezdni, które inaczej jest niewidoczne.
-
witam wszystkich u mnie Rybko Święta też raczej kiepsko, maluchy szaleją i niestety przedswiąteczny czas spędziłam w szpitalu,wyszłam do domku na Swięta pod warunkiem że będe leżała. Tak więc nasz sezon motocyklowy zaczoł sie nieciekawie. Dziś mogłam już wstać,ale musze się oszczędzać. Jestem raczej żywiołową osobą której wszędzie pełno i niezabardzo mogę się oswoić ze słowem \"oszczędzać,dużo spać,cisza,spokój\" Mój motocyklista właśnie wyjechał z kolegami w Bieszczady, Siedział ze mną w szpitalu dzień i noc tak więc niech sobie skarbeczek odpocznie. Szymonek jest u dziadków, a ja siedze sama w domu i niewiem co ze sobą zrobić. Motor odpada, może poplewiłabym w ogródku? Nie też odpada! Nawet niemoge posprzątać bo mama z moim miśkiem wypucowali cały dom. I ani kruszynki nie zostawili. Poszperam w notatkach i może wam coś wkleje pouczającego. Pozdrawiam :)